Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight"


Kebab GUD

Hvilken karakter ga du filmen?  

291 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ga du filmen?

    • 1
      6
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      2
    • 6
      4
    • 7
      17
    • 8
      30
    • 9
      73
    • 10
      142
    • Ikke sett den og kommer trolig ikke til å se den.
      12


Anbefalte innlegg

Ledger beviste talentet sitt i Brokeback. Tidligere filmvalg har ikke vært det beste, men selv Tom Hanks spilte i Turner and Hooch. Dette blir nok en stor rolle for Ledger, da han ikke har spilt lignende roller før. Jeg gleder meg mer og mer.

6528455[/snapback]

 

Eyh! Ikke diss Turner&Hooch. Den er et mesterverk, sammen med "The man with the one red shoe". :hrm:

 

:p

 

Elsker slike typpiske 80 talls filmer. Går i samme kategori som Big, Canonball run osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på Heat Ledger, men det kan funke. Cillian Murphy og Liam Neeson var jo meget bra som bad guys i den første.

 

Og med riktig rettledning fra Christopher Nolan så kan det bli bra. Men det skal synes at jeg rykte om Robin Williams som The Joker, var et rykte jeg likte veldig bra.

Lenke til kommentar

Jett.. kisen bak Batman-on-films.com har gitt oss 2 hint til neste batmanfilm

 

1. January 2007

 

2. "Rory's First Kiss"

 

Nr1 er temlig tydlig... det er når de begyner innspillinga..

så innen januar vil svaret kommer hvem som spiller harvey dent og joker..

 

Nr2 derimot er litt mystisk..

HVIS! det har noe med gilmore girls å gjøre så kan det peke på at Jared Padalecki har en rolle.. (Dent?)

men! Jett slrev senere at hintet var "Rory's First Kiss".. ikke "Rory's first kiss" Merk store bokstaver..

Så hintet er mest sansynlig RFK.. som kan være forkortelse av titelen..

eller navnet på skuespilleren som skal spille joker..

 

 

eller så er nr2 bare den hemlige arbeids titelen...

(Star Wars hadde "Blue Harvest", Superman Returns hadde "Red Sun" osv)

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Kan virke som det er ganske fast at det blir Heath Ledger som Joker

Må jo bare presisere å si at BOF hadde nesten 100% korrekt på sine rykter om Begins..

 

og hans kilde kommer med noen gode argument..

 

As rumored and expected, The Joker is going to be nothing like Nicholson’s version from B89. “What would be the point in trying to recreate something that was done so well then?”

 

Expect to see a back story for The Joker and we shouldn’t expect to see him until the middle of the film. “Like Batman in BEGINS.”

 

The Joker will not be the only villain in the film. “I know you’ve heard this before but trust me -- Nolan and his brother have a couple of surprises up their sleeves!”

 

“Heath Ledger is perfect for the role as he has never played this kind of part before which is what Nolan was after. Think about it -- if you see Sam Rockwell or Robin Williams or even Hugo Weaving, you’d know exactly how they would play the role before even seeing the film and that’s not very intriguing for fans is it? I have a feeling Paul Bettany was out of the mix after his performance in The Da Vinci Code.”

 

“From what I’ve heard about the direction of the film expect The Joker to be very creepy and very extreme.”

 

“Whatever you’ve heard about titles for the film -- pay no attention as the title will most likely not be known until they’ve finished shooting.”

 

Samtidig forteller han oss at Ryan Phillippe skal spille Harvey Dent..

og helt ærlig... perfekt for rollen!

Harvey Dent er en kjekkas.. (noe som er grunnen til at han blir gal når hans er sitt "nydelige" ansikt ødelagt)

og Ryan er en kjekkas... JA! jeg kan si det selv om jeg er mann! :p

 

Også har vi det med Joker.. hans bakrund..

håper idelig de da mener hvordan han ble joker og ikke hvor han kommer ifra og hans NAVN!...

men bare det med Red hood og badeturen :p

 

som ryktet over sier er det mer enn 1 skurk i neste film..

og det kan være mange..

Scarecrow (på rømmen)

Zsasz (på rømmen)

Two-Face (Vi vet allerede at Harvey er i filmen, men ukjent om han blir Two-face i den)

Black Mask

The Penguin

Talia al Ghul (datteren til Ra's al Ghul)

 

Alt tyder på at dette blir en filmatisering av "The Long Halloween"

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

BOF melder nå at De 2 fiendene i Oppfølgeren blir The Joker og The Penquin.

Dette kommer fra samme kilde som fortalte at Katie Holmes og Ken Watanabe fikk roller i begins og at Ledger er Joker

og han bekrefter at ledger har fått tilbudet men han har ikke skrevet under noe enda..

han er usikker om han klarer det

Phillip Seymour Hoffman er mulig med i oppfølgeren.. (penguin!)

 

Dette er altså andre gang noen innenfor sier at ledger ikke har signert noe..

 

Nolan Penguin blir etter at sansynlighet mer bassert på tegneserien..

med andre ord.. en "gentleman of crime".. fra en rik familie som er litt kort med en spiss nese

ikke en fantasifull fugle lignede person som vokteopp blant pingviner........

 

BOF hadde også et kort intervju med Pi og Requem for a dream Regissør Darren Aronofsky som sammen med Frank Miller skulle lage Batman: Year One for noen årsiden

Darren ser selv at hans manus aldri ville ha blitt en sikklig batmanfilm..

og han elsker Begins..

 

 

FOr å oppsumere

Ledger ikke 100% som joker enda..

Nolan hører på fans

The penguin er med i oppfølgeren

The penguin er i Comic stilen..

Lenke til kommentar

Penguin blir tøff å få til, om PSH får rollen ville det være fantastisk. Burtons forsøk på Penguin var ikke bra, ikke ønsket han å ha han med i filmen heller om jeg husker rett (filmselskapet presset på da de ikke syntes Catwoman alene var bra nok som skurk).

 

Filmen kan ende opp med en sinnsyk mengde gode skuespillere som også overgår BB om ryktene er sanne.

Lenke til kommentar

Pingvinen er en mafiaaktig type som ikke er sinnsyk/gal som mange av de andre Batman skurkene.

 

Han "samarbeider" ofte med Batman, da han opptrer som en slags informant, så de har et langt mer nyansert forhold enn de mer klassiske superhelt vs superskurk forholdene.

 

Hans kjennemerke er hans paraplyer og alle de funksjonene de har. Han ser på seg selv som en aristokrat og gentleman.

 

I enkelte tegneserier og i Burtons Batman er han også en med medfødte misdannelser. Men dette varierer veldig.

 

Håper Nolan går for en Penguin som minner om Smallvilles Lex Luthor. Distingvert, rik, høflig og ikke så erke skurk og gal som så mange andre.

 

Galskapen kan The Joker stå for.

Lenke til kommentar

glem ikke at vi mest sansynlig får se Harvey dent bli Two-Face i denne filmen..

kommer mest sansynlig til å bli cliffhangeren :p

 

For min del har jeg altid sett for meg lista over de gale og hvem som er mest gal slik

 

1: The Joker

-- Harley Quinn (noen mener hu er sprøere.. men hey)

2: The Ventriloquist

3: Two-Face

4: Mad Hatter

5: The Riddler

6: Scarecrow

7: Maxie Zeus

8: Poison Ivy

9: Black Mask

 

Resten (er en del) er bare kriminelle

sånn som The penguin, Deadshot, Zsasz (teknisk sett gal..), Bane, Red Hood (Både Joker og Robin), Catwoman (en fot i begge kolonene :p)

osv

Lenke til kommentar
Skal både The Joker og The Penguin være med? Djiiz, kommer jo til å gjøre skam på Jack og Danny sine roller  :(

6596011[/snapback]

ÅÅå please..

Jack gjode en god figur men The penguin in Batman returns var patetisk på sitt beste

6596173[/snapback]

 

Men Michelle Pfeiffer veide jo opp i hue og ræva som Cat Woman...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...