Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis kommer det en, kanskje to nye stargate filmer. Men det jeg lurer mest på er hva de skal handle om. Jeg blir litt skuffa vist det er om Ra, eller en eller annen Goa'Uld. jeg håper det blir noe om "The Aincents", eller om aliansen mellom Asgard, Furlings, Aincents og Nox.

 

Historien, eller temaet til filmene er vel mer eller mindre klart. Det er vel bare opp til MGM å godkjenne dem så vidt jeg vet.

6717552[/snapback]

 

De 2 nye Stargate filmene som kommer er oppfølgere til filmen fra `94 - altså, de har ikke noe med SG-1 og Atlantis å gjøre i den forstand at dem fortsetter på storyline derifra

 

Both movies will pick up the story from the 1994 original -- but not the mythology subsequently elaborated on in the SCI FI Channel original series Stargate SG-1 and Stargate Atlantis - "We would just continue the mythology of the movie and finish that out. I think the series could still live at the end of the third sequel. So we're going to try to not tread on their stories" says Devlin.

 

----

 

They think there is an audience out there who would like to see what parts two and parts three were intended to be. Because there was a larger story arc that we had in mind, and we never got to explore it so I think it will be very exciting to actually get to go do parts two and three

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tenker meg om, så hadde jeg jo lest dette et sted. :wallbash:

Men det kan jo bli spendende å se hva den "større historien" blir.

 

Uansett, manus skriverene, og produsentene til Stargate SG-1 -og Atlantis burde kanskje ta om dette med The Furlings, og aliansen med de 4 rasene. Men den tid kommer vel. Vi måtte jo vente litt før vi fikk høre om The Aincents.

 

Det som "skremmer" meg nå er at det kan virke som at dem har prøvd å skyve The Furlings under teppet, på sett og vis (slik som dem har gjort med "det tredje zat'ni'katel skuddet"). Selv om dem har blitt referert til et par ganger.

Og nå til syvende og sist har dem bilitt "presentert". Håper bare at det ikke blir til at dem ble presentert i form av en parodi, for så å bli lagt på hylla for godt.

 

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Seriøst, nå begynte jeg nesten å grine.

 

Men om siste episode. Personlig synes jeg den var dødsbra. Selvom den ikke driver mytologien i det hele tatt synes jeg det er artig med slike episoder. Og til de som ikke skjønner poenget med intervjuene på slutten; skuespillerene er stort sett spilt av manusforfattere og produsenter og stort sett all dialogen er stappet med selvironi og referanser til SG1 ikke WormholeXtreeme.

 

 

 

synes Farscape referansen var hysterisk morsom; "I have no idea what you're talking about"

 

 

 

 

 

"bet you didn't see this one coming"

"Are you kidding. There would be spoilers"

"Spoilers? It would be announced on the website!"

 

LOL Det var jo allment kjent at RDA skulle spille i 200 lenge før sesongen startet.

 

 

Lenke til kommentar
Gah, leste mer, og det ser ut som at vi må vente et halvt år for å få se den siste halvparten av sesong 10.  Det likte jeg også dårlig.   :nei:

6722028[/snapback]

 

Heldigvis starter Battlestar Galactica to uker etter at Stargate tar en pause. Det er noe som definitivt redder vinteren min.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Gah, leste mer, og det ser ut som at vi må vente et halvt år for å få se den siste halvparten av sesong 10.  Det likte jeg også dårlig.  :nei:

6722028[/snapback]

 

 

Det har jo alltid vært standard for Stargate med sommer- og vintersesong, noe som faller seg naturlig når de begynner sesongen i juni/juli i stede for september/oktober som de fleste andre show.

Lenke til kommentar
Gah, leste mer, og det ser ut som at vi må vente et halvt år for å få se den siste halvparten av sesong 10.  Det likte jeg også dårlig.  :nei:

6722028[/snapback]

 

 

Det har jo alltid vært standard for Stargate med sommer- og vintersesong, noe som faller seg naturlig når de begynner sesongen i juni/juli i stede for september/oktober som de fleste andre show.

6722096[/snapback]

 

Jo, det vet jeg. Men det har aldri vært en 6 måneders pause midt i sesongen. Kun rundt omkring 3.

Lenke til kommentar

Håper egentlig de slutter med en super-lang episode, på grensen til en film (Litt sånn som starten på den nye BSG) og at vi får avslørt alle de store spørsmålene(Furlings selvsagt), og at muligesn vi får se Stargaten bli ofisiell på jorden. Men de blir jo nødt til å endre mye planlagt utover sesongen, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det står jo INGENTING om at Ori blir slått eller noe slikt på spoiler-sider.
Lenke til kommentar
NEEEIIII, kan ikke avslutte serier sån!

Vil vite emr og de 4 rasene osv. Til nå har de bare vært i seng med azgards, og det har vært heller lite siste sesong.

6721954[/snapback]

 

Selv om SCI FI Channel har kansellert SG-1, betyr vel ikke det at at det blir helt slutt for SG-1.

 

Don't count Stargate SG-1 out just yet. Though SCI FI Channel has cancelled the long-running series (story), the show's producers are hard at work looking for a new outlet for the story to continue,
Lenke til kommentar

Trist dag for menneskeheten at SG-1 blir kanselert. Men som fyren over meg sier, og som det står i artikkelen, det skal nok forsette på en eller annen måte, selvom det kan være helt anderleds...

Så la oss håpe!

 

PS: Husk at det har blitt kanselert allerede en gang, kanskje det kommer tilbake om noen år :)

Lenke til kommentar
Håper egentlig de slutter med en super-lang episode, på grensen til en film (Litt sånn som starten på den nye BSG) og at vi får avslørt alle de store spørsmålene(Furlings selvsagt), og at muligesn vi får se Stargaten bli ofisiell på jorden. Men de blir jo nødt til å endre mye planlagt utover sesongen, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det står jo INGENTING om at Ori blir slått eller noe slikt på spoiler-sider.

6723583[/snapback]

 

Nå kan det jo nevnes at spoilersider ikke har lagt/fått tilgang til spesielt mye informasjon om siste halvdel av sessong 10. På gateworld er det vel bare 4-5 eppisoder etter pausen som det er lagt ut noe informasjon på. Men uansett, det blir for kjipt at

Ori skal bli slått på noen få eppisoder. Dette er slikt som skal ta tid. da er det nesten bedre at dem gir det en brå hjerteløs slutt, eventuelt lager en miniserie/film som legger lokk på historien for godt. I såfall burde denne miniserien eller whatever være på 3 timer, minst!.

 

 

PS: Husk at det har blitt kanselert allerede en gang, kanskje det kommer tilbake om noen år

Vi (jeg) har da vel ikke tolmodighet til å vente i noen år!. Klarer knapt å vente fra mars til juli for å få mere Stargate. :cry:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Nei og nei, håper bare noen plukker opp showet. Ellers får vi håpe at Atlantis blir mer stagate command og får hyppige innhopp av SG-1 crewet hvis ikke showet blir tatt opp igjen.

 

Men i min mening så burde Stargate sjefene gi en god rabattavtale med sci-fi channel synes nå jeg, for etter hva jeg har skjønt så selger dem rimelig bra med DVD-er(de har sikkert diskutert dette i forhandlinger av fornyelsen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...