Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Ahhh... STARGATE! Har ikke sett denne tråden før nå. Fint å se det er flere som følger denne serien.

 

Selv har jeg alle utgitte DVD-sett for Stargate SG-1 og har sett alle episoder som er laget av begge serier. Kan aldri få nok!

 

Jeg synes det er utrolig at SG-1 har holdt på så lenge som de har og håper de holder på lenge. Blir morsomt å se episoden "200" som kommer om ikke lenge, gjensyn med RDA blir trivelig.

 

Det som irriterer meg er, hvorfor i svarte natta sluttet TV3 å sende Stargate SG-1? De sendte en sesong, og avsluttet med cliffhangeren Serpents Lair fra sesong 1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh... STARGATE! Har ikke sett denne tråden før nå. Fint å se det er flere som følger denne serien.

 

Selv har jeg alle utgitte DVD-sett for Stargate SG-1 og har sett alle episoder som er laget av begge serier. Kan aldri få nok!

 

Jeg synes det er utrolig at SG-1 har holdt på så lenge som de har og håper de holder på lenge. Blir morsomt å se episoden "200" som kommer om ikke lenge, gjensyn med RDA blir trivelig.

 

Det som irriterer meg er, hvorfor i svarte natta sluttet TV3 å sende Stargate SG-1? De sendte en sesong, og avsluttet med cliffhangeren Serpents Lair fra sesong 1?

6604631[/snapback]

Det er rett og slett ikke nok Sci-fi interesserte i Norge :(

 

Men hvis vi er heldig en dag så får vi se Battlestar Galactica på norske tv skjermer, da dette er absolutt også for ikke-nerder :p

Heller SG-1/Atlantis/BSG enn re-runs av hotel caesar utenom såpesongen. Eller cheesy familieprogrammer

Lenke til kommentar
Og har TV3 sendt SG1?! Det visste jeg ikke.

menmen... *Glede seg til lørdag*

6606615[/snapback]

 

 

Var vel strengt tatt Viasat+ som sendte det?

6610616[/snapback]

Nei TV3 sendte endel av SG-1 sesong 1 i 1997 da det ble introdusert

6610813[/snapback]

 

Aaah, stemmer, kjenner det selvfølgelig kun fra den stunden det ble sendt i reprise på Viasat+ i 2000, var for ung til å verdsette det i '97.

Lenke til kommentar

Det som er litt snodig er at det er norsk teksting på DVD-settene helt opp til sesong 4. Virker litt rart om teksting ble kun laget for DVD :hmm: .

 

Man kunne jo skrevet inn til TV3, TV2 eller TVNorge og spurt om de ville vurdert SG-1, de kan ikke si at det ikke er en suksessfull serie. Jeg kan heller ikke tenke meg at det er en spesielt dyr serie å kjøpe senderettigheter til.

Lenke til kommentar
Det som er litt snodig er at det er norsk teksting på DVD-settene helt opp til sesong 4. Virker litt rart om teksting ble kun laget for DVD  :hmm: .

 

Man kunne jo skrevet inn til TV3, TV2 eller TVNorge og spurt om de ville vurdert SG-1, de kan ikke si at det ikke er en suksessfull serie. Jeg kan heller ikke tenke meg at det er en spesielt dyr serie å kjøpe senderettigheter til.

6612582[/snapback]

hvorfor er det rart .. får norsk tekst på serier som aldri er vist i norge

Lenke til kommentar

Likte best scenen i SG1 der Mitchell og Carter kommer ut av Stargaten og møter Mitchell.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Mitchell: "Two strikes, three Baal's"

Walter: "Thats clever sir."

Carter: "He was thinking that the whooole way home."

Mitchell: "Yep, whole three seconds"

Carter: "Three point two."

Walter: "Well that tides you with SG12, they came in with two more about an hour ago."

Mitchell: "Damn!"

Carter: "It's not a competition!"

Mitchell: Says you..."

Lenke til kommentar
Må si jeg liker Vala bedre og bedre, hun kommer til å bli en flott karakter i sesongen her. I LOVE HER!

6619098[/snapback]

Jeg også :love:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Var jo genialt på Atlantis når McKay ble skutt med pilen. Vedder på de kommer til å nevne og le av det flere ganger fremover :D
Lenke til kommentar

"-We only have 4 devices left.

- Hm, and we need two, so no, let me just do the math"

 

"- Looks like this is one of those days when one nuke is not enough"

 

Episode 3 i sesong 10 av SG-1 var genial! Likte slutten veldig godt. Artig å se SG-1 folka i Atlantis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...