Gå til innhold

Hvilken brenner?


-Madnesst-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvis du skal ta backup av CD-ROM'er som er beskyttet av SafeDisc2 (SF2), så kan du få mye problemer med Plextor brennere...

 

Nyere firmware til Plextor skal være ukompatible med SF2 og man må bruke eldre firmwarez for å få backup'n til å virke igjen... dette gjelder spesielt for CD'er med SF2 protection...

 

Se ellers hxxp://www.cdrinfo.com/forum/ for mere informasjon...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Eg har ein Plextor 16/10/40X brennar og har vært veldig fornøyd med den.Heilt til det oppstod eit problem.Brennaren blei detekta i bios og opperativsystem (windows 2000)Men,hadde problem å lese cdar.Både brente og orginal cdar som var uten riper.Prøvde å oppdatere firmwiren og når det ikkje fungerte.Hendvente eg meg til [email protected] og ein på ved support avdelinga i Plextor sa at brennaren var defekt og at eg måtte gi dei litt meir informasjon.Som serial nummer etc av brennaren.Og når Plextor hadde fått den informasjonen.Skulle vi avtale når og korleis eg skulle retunere brennaren.

Slik at dei kunne sjå nermare på den.Regnar med å få ny/repparert brennaren på grunn av garantien.Har ikkje fått retunert brennaren endå.På grunn av geografiske hindringar.Men,regnar med å få gjordt det i nermaste framtid.Så sjølv om det har oppstått feil på brennaren som kan oppstå på alle brennarar uansett merke. Så synest eg at supporten eg har fått i fra Plextor har vært veldig god.

Veit ikkje kva erfaringer andre har.

 

Kan og nemne at eg har ein 2x Phillips brennar som eg kjøpte for mange år sidan.Da 2x brennarar var veldig nytt på privatmarkedet.Og eg har vært veldig fornøyd med den også.Få feilbrenningar. På Plextor har eg ikkje hatt noen.

 

Så dette er mine erfaringer når det gjelder cd-brennarar.

 

Håper denne informasjonen kan være til hjelp når du har tenkt å gå til annskaffelse av cd-brennar.

 

Har ingen erfaringar med Lite-on brennarar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...