just_me Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) "ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt" Endret 31. mai 2006 av just_me
ikkeno Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hm, vi har vell ikke lov å linke til slike sider...?
ErlendRU Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hm, vi har vell ikke lov å linke til slike sider...? 6218116[/snapback] Stemmer. Les retningslinjene folkens!
just_me Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 (endret) "ned lakt""ned lakt""ned lakt""ned lakt" Endret 31. mai 2006 av just_me
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Les retningslinjene, som sagt. Uansett, finnes da mange public trackere å hente torrentfiler fra. Hvis du gidder å ta et lite googlesøk, så finner du noe. Endret 31. mai 2006 av Agressive
just_me Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 (endret) "ned lakt""ned lakt""ned lakt" Endret 31. mai 2006 av just_me
wilai Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Les retningslinjene, som sagt. Uansett, finnes da mange public trackere å hente torrentfiler fra.Hvis du gidder å ta et lite googlesøk, så finner du noe. 6218146[/snapback] no info please?
qualbeen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 i opera 9 beta kan du skrive "b søkeord" i adressebaren. Da vil du søke etter torrents. Men er det ikke lov til å oppgi url til sider som tilbyr torrents? det å tilby torrents er jo ikke forbudt.. men selvfølgelig, en del slike tilbydere har ulovlig materiale.. allikevel, jeg håper ingen tar meg for at jeg nevner man kan bruke google.com og andre søkemotorer for å søke etter torrents. Blir feil å blokkere/sensurere/kriminalisere alle verktøy som kan misbrukes til noe ulovlig! (Er vel ikke så mange som mener man bør legge ned internett for å få bukt med piratkopiering, selv om det utvilsomt vil være meget effektift?)
Zeph Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Mythos Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 "ned lakt""ned lakt""ned lakt" 6218153[/snapback] Og hva betyr ned lakt? Mener du nedlagt?
wilai Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 i opera 9 beta kan du skrive "b søkeord" i adressebaren. Da vil du søke etter torrents. Men er det ikke lov til å oppgi url til sider som tilbyr torrents? det å tilby torrents er jo ikke forbudt.. men selvfølgelig, en del slike tilbydere har ulovlig materiale.. allikevel, jeg håper ingen tar meg for at jeg nevner man kan bruke google.com og andre søkemotorer for å søke etter torrents. Blir feil å blokkere/sensurere/kriminalisere alle verktøy som kan misbrukes til noe ulovlig! (Er vel ikke så mange som mener man bør legge ned internett for å få bukt med piratkopiering, selv om det utvilsomt vil være meget effektift?) 6219171[/snapback] Nå gir du ham Info
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Greia er at hw.no ikke har noen interesse av å bli dratt inn i dragsuget av gærninger som insisterer på at torrentsider sprer piratmateriale. De vil rett og slett ikke på noen måte kunne bli nevnt i saker som omhandler dette i fremtiden, det forstår jeg godt. Derfor kjøres det nulltoleranse på tråder som linker til sånt. Husk at dette er et forum, og vi som brukere FÅR LOV til å være her. Vi har ingen RETT til å være her. Å snakke om ytringsfrihet er bare tull. Forumet er et privilegie, ikke en livsrett.
qualbeen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Greia er at hw.no ikke har noen interesse av å bli dratt inn i dragsuget av gærninger som insisterer på at torrentsider sprer piratmateriale. De vil rett og slett ikke på noen måte kunne bli nevnt i saker som omhandler dette i fremtiden, det forstår jeg godt. Derfor kjøres det nulltoleranse på tråder som linker til sånt. Husk at dette er et forum, og vi som brukere FÅR LOV til å være her. Vi har ingen RETT til å være her. Å snakke om ytringsfrihet er bare tull. Forumet er et privilegie, ikke en livsrett. 6219931[/snapback] joda, ser poenget. Men allikevel skal vi ikke gi etter for ytringsfriheten våres. Internett er jo heller ikke en livsrett - allikevel vil du neppe forsvare den strenge sensuren som praksiseres i Kina.. uansett: jeg vil ikke anbefale folk å drive med piratkopiering, da dette er forbudt! Men jeg har ingen problemer med å ramse opp adresser til torrent-sider, med mindre jeg vet/antar at vedkommende ønsker å laste ned ulovlig matriell.
RattleBattle Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ytringsfrihet har ikke noe med om hva du kan si på hw.no. Hw.no er et privat nettsted og kan lage sine egne regler. Ytringsfrihet er at du kan lage ditt eget forum eller nettsted og innføre dine egne regler. I mitt hus kan jeg bestemme at du ikke får lov til å banne og kaste deg ut hvis du gjør det. Derimot hva du gjør ute på gata og i ditt eget hus, kan ikke jeg bestemme. Endret 1. juni 2006 av RattleBattle
qualbeen Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Ytringsfrihet har ikke noe med om hva du kan si på hw.no. Hw.no er et privat nettsted og kan lage sine egne regler. Ytringsfrihet er at du kan lage ditt eget forum eller nettsted og innføre dine egne regler. I mitt hus kan jeg bestemme at du ikke får lov til å banne og kaste deg ut hvis du gjør det. Derimot hva du gjør ute på gata og i ditt eget hus, kan ikke jeg bestemme. 6224657[/snapback] så da er det egentlig helt greit med sensuren som foregår i land som Kina? klarer ikke å bli enig... men jeg har ikke så mye imot reglene her på hw.no, bare så det er sagt
RattleBattle Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 (endret) så da er det egentlig helt greit med sensuren som foregår i land som Kina?klarer ikke å bli enig... men jeg har ikke så mye imot reglene her på hw.no, bare så det er sagt 6224754[/snapback] Norge senurerer deg ikke i noe som helst, så sant du ikke direkte bryter loven. Hvis du føler for å si hva du vil på nettet, kjør din egen webserver. I Kina får du ikke lov til å opprettet en web-server og nettsted og si hva du vil. Endret 1. juni 2006 av RattleBattle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå