Gå til innhold

Hvor ofte ser dere på film?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs veldig på humøret og hva slags periode jeg er inne i. Om det er langfri, helg, alene hjemme og jeg generelt er i godt humør setter jeg gjerne på en film, men er ofte det kan gå flere uker uten at jeg gidder å se film.

Skrevet

Jeg prøver å se en film for dagen, men innimellom foretrekker jeg serier. Idag var en Family Guy-dag, mens imorgen har jeg fri fra skolen, så jeg tenker det blir en 3-filmsdag.

Skrevet
Kino går eg ikkje så ofte på, folk som maser, småjenter som skriver SMS, nei, takke meg til å sjå det privat.

Det blir alt frå 1-5 filmar i vekene, der 99% er frå fredag til søndag.

6204452[/snapback]

Du vil jo aldri oppnå den samme lydopplevelsen hjemme.

Skrevet
Kino går eg ikkje så ofte på, folk som maser, småjenter som skriver SMS, nei, takke meg til å sjå det privat.

Det blir alt frå 1-5 filmar i vekene, der 99% er frå fredag til søndag.

6204452[/snapback]

Du vil jo aldri oppnå den samme lydopplevelsen hjemme.

6206839[/snapback]

Bedre lyd hjemme mener du?

Skrevet

så mye som mulig =) blir nok 1-2 ganger i uka, noen ganger vesentlig flere. har hendt at jeg og noen venner har sett 4-5 filmer på 2-3 dager.

og pleier å dra på kino 1-2 ganger i måneden. var på davinci koden for en ukes tid siden og skal på x men 3 asap.

Skrevet

Prøver å få sett et par-tre filmer i helgen. Det hender også jeg setter på en i uka hvis jeg får tid. Kino har det blitt alt for lite av i det siste, men nå har jeg heldigvis rikelig med tid til denslags fremover.

• 1 måned senere...
Skrevet

Tja... 4-5 filmer i uka blir det nok, iblandt enda flere. Kino blir det veldig sjelden tid til, kanskje 1-2 ganger i året :ermm:

Skrevet

Ser nok lite på filmer. Ser kanskje i gjennomsnitt 1 film på 2 uker. Og går på kino når det kommer noen filmer som er verdt å se, sånn ca en gang på kino i måneden tror jeg. Ser som sagt lite på film :)

Skrevet

alt for lite :p

0-5 i uka.. hender faktisk det er ingen.. men da er det filmer jeg snakker om.. ser jo endel tv og serier utenom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...