Gå til innhold

"Politikere" vil forby homofili


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
fpu_brev_31637g.jpg

:love:  :love:  :love:

6189315[/snapback]

 

tror dette har motsatt virkig, tror nemlig det var ca. 2000 jenter som ble lesbiske av det blide der

6190025[/snapback]

 

Enig, og det som er tragedien for FRP er at de har x ant med slike sympatiske udetonerte bomber som med sine fornøyelige utspill senker FRP som et seriøst parti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kritisér gjerne Frp. Men kritisér hva Frp står for, og ikke et fantasiprodukt (stråmann).

En annen oppfatning en din er ikke nødvendigvis en fantasi, men kanskje heller andres oppfatninger av andre saker, jeg respektere fullt ut at du støtter Frp's politikk, men betyr det virkelig at du igjen da skal la være å høre andres oppfatninger av dems politikk?

6190010[/snapback]

 

Nå er det ikke snakk om en annen oppfatning er det vel? Du sier jo at FrP er i mot homofile, noe som er langt fra en annen oppfatning; Det er ren løgn.

6190024[/snapback]

At du mener jeg er løgner får du bare mene, men kanskje du skal ha litt respekt å komme med argumenter istedenfor å kalle meg ting?

6190036[/snapback]

 

Ro deg ned. Jeg har ikke kalt deg noe som helst. Jeg bare sier at argumentene du kommer med er løgn. Når du i en debatt kommer med usann fakta så er det ikke personangrep å påpeke at det du sier er galt. Å påvise løgn er argumentasjon; Det er ihvertfall et _kraftig_ motargument mot nettopp de argumentene som baserer seg på løgn.

 

Når vi snakker om respekt i debatt; Jeg trenger vel ikke påpeke mangelen på respekt det er å kaste ut argumenter uten rot i sannhet?

 

*bite av hjørnene på puslespill-brikkene*

 

btw hvis du ønsker å bevise din "uskyld" kan du jo alltids dokumentere at FrP er imot homofile, ellers forslår jeg at vi dropper de uttalelsene.

6190056[/snapback]

 

Når PureJoy sier at han mener FTP er imot homofili så er ikke det nødvendigvis usant. Det kommer ann på hva han legger i at FRP er imot homofili. I stedet for å påstå at det er løgn mener jeg det er mer konstruktivt å spørre hva han mener vi at de er imot homofili. Da får du samtidig mulighet til å forsvare det bedre enn du gjør ved å bare kalle det løgn.

Lenke til kommentar
Ro deg ned. Jeg har ikke kalt deg noe som helst. Jeg bare sier at argumentene du kommer med er løgn. Når du i en debatt kommer med usann fakta så er det ikke personangrep å påpeke at det du sier er galt. Å påvise løgn er argumentasjon; Det er ihvertfall et _kraftig_ motargument mot nettopp de argumentene som baserer seg på løgn.

Nå er det jo slik at det man skriver eller sier er det som får en til å mene at en annen er løgner da, finns det virkelig andre måter å gjøre det på?

Det eneste jeg skrev utifra var min oppfatning og den vinkelen jeg ser Frp's politikk, kanskje den vinklingen er ekstrem sosialistisk eller dum løgnerisk, men saken er den jeg er bare meg

Du har også dine meninger og jeg syns ikke at du nødvendigvis utsagnene dine er løgneriske men at de ligger på et annet sted enn mine og at jeg er uenig, jeg tror etter min oppfatning med Frp's familiepolitikk (homofile inkl.) så ender helt klart opp homofile som taperne fordi Frp gir ikke den viktige midler og muligheter i samfunnet for å bli tolerert, det jeg syns Frp gjør det er at de ikke ser på hvordan andre enn seg selv reagerer på dette, med andre ord definert som veldig naiv kortsiktig politikk etter min mening

Forhåpentligvis hvis noen har en annen mening enn dette osv så vil de komme med argumenter eller hvorfor det er feil osv istedenfor å definere andre med ulike syn og meninger som løgneriske

Lenke til kommentar
Enig, og det som er tragedien for FRP er at de har x ant med slike sympatiske udetonerte bomber som med sine fornøyelige utspill senker FRP som et seriøst parti.

6190076[/snapback]

 

Dessverre ja. Det er ikke til å skjule at en del tåsker ('å' fremfor 'o' er bevisst) holder med FrP. Alikevel tror jeg mange mennesker (minus dagbladet som elsker denslags) er smarte nok til å forstå at de ikke snakker på vegne av hele partiet.

Lenke til kommentar

Frp vil kanskje ikke forby homofili (enda), men de diskriminerer homofile konsekvent og bevisst. Som f.eks dette med adopsjon.

Dette homo-utspillet føyer seg inn i rekken av mange hatfulle innlegg mot minoritetsgrupper i norge fra frp representanter.

En skal være bra ruset for å ikke trekke noen linjer og se sammenhengen i frp sin hat-politikk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Frp vil kanskje ikke forby homofili (enda), men de diskriminerer homofile konsekvent og bevisst. Som f.eks dette med adopsjon.

Dette homo-utspillet føyer seg inn i rekken av mange hatfulle innlegg mot minoritetsgrupper i norge fra frp representanter.

En skal være bra ruset for å ikke trekke noen linjer og se sammenhengen i frp sin hat-politikk.

6190103[/snapback]

 

Vet ikke om det er hat... De har en slem tendens til å angripe små svake grupper, og det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om innskrenkning av homofiles rettigheter, det er snakk omk barnas velferd. I et ideelt samfunn bør homofile få adoptere, men dette kommer dessverre aldri til å fungere idag. Kanskje om 10-20 år, når folks holdninger har bedret seg.

6189780[/snapback]

Jeg syns ikke homofile skal få adoptere, for det er barnet som må ta konsekvensene av det.

6189906[/snapback]

All forskning som er gjort på området viser at barn med homofile foreldre ikke vokser opp under dårligere kår enn barn med heterofile foreldre. Den eneste forskjellen man har funnet, er at barn med homofile foreldre tenderer til å være mer tolerante enn andre.

 

La meg også legge til at det er fullstendig irrelevant hvorvidt det er i barnets interesse å ha homofile eller heterofile foreldre. Spørsmålet er om det er i barnets interesse at homofile utelukkes fra å kunne vurderes som adoptivforeldre. Ettersom et homofilt par utmerket godt kan være egnet som foreldre, finnes det ikke grunnlag for å hevde at det er i barnets interesse å forby homofil adopsjon.

 

Jeg er ikke "for" homofili.

Hva innebærer det å være for en seksuell legning?

 

Det er det samme som å si at det er irrelevant for barn med en kvinnelig og en mannlig rollefigur i et hjem. Det er jeg uenig i. Jeg mener også at det beste for alle barn var å ha en mor og en far i den nære familien.

6189937[/snapback]

Barn av homofile vokser opp som andre barn

Lenke til kommentar
Frp vil kanskje ikke forby homofili (enda), men de diskriminerer homofile konsekvent og bevisst. Som f.eks dette med adopsjon.

Dette homo-utspillet føyer seg inn i rekken av mange hatfulle innlegg mot minoritetsgrupper i norge fra frp representanter.

En skal være bra ruset for å ikke trekke noen linjer og se sammenhengen i frp sin hat-politikk.

6190103[/snapback]

 

Vet ikke om det er hat... De har en slem tendens til å angripe små svake grupper, og det er jeg sikker på.

6190114[/snapback]

FRP er et bra parti, les bare parti programmet. Hvis de kommer til makten så vil de fleste ha det bedre. Mye mindre kriminalitet, mer penger, flere jobber, bedre utdanning og et bedre og lykkeligere oppvekst for alle barn (adopterte og vanlige).

Lenke til kommentar
La meg også legge til at det er fullstendig irrelevant hvorvidt det er i barnets interesse å ha homofile eller heterofile foreldre. Spørsmålet er om det er i barnets interesse at homofile utelukkes fra å kunne vurderes som adoptivforeldre. Ettersom et homofilt par utmerket godt kan være egnet som foreldre, finnes det ikke grunnlag for å hevde at det er i barnets interesse å forby homofil adopsjon.

6190262[/snapback]

Er fullstendig enig med deg her, og tviler ikke ett millisekund på at homofile kan være fantastiske foreldre. Problemet er når vi lever i ett såpass intolerant samfunn som i Norge.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke "for" homofili.

På lik linje som at du f.eks ikke liker Chelsea eller et eller annet fotballlag?

(du får ha meg unnskyldt fotballlagsvalget, men jeg har ikke peiling på dine fotball preferanser, så bytt det ut hvis det ikke passer

 

Selv som bruker av Gaysir + at jeg er enig med deg så føler jeg det litt uheldig at det finnes få rent objektive undersøkelser om temaet.

Men litt vanskelig å få til når det nesten bare er nesten-skeive eller skeive som er interessert i å forske på temaet.

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Frp vil kanskje ikke forby homofili (enda), men de diskriminerer homofile konsekvent og bevisst. Som f.eks dette med adopsjon.

Dette homo-utspillet føyer seg inn i rekken av mange hatfulle innlegg mot minoritetsgrupper i norge fra frp representanter.

En skal være bra ruset for å ikke trekke noen linjer og se sammenhengen i frp sin hat-politikk.

6190103[/snapback]

 

Vet ikke om det er hat... De har en slem tendens til å angripe små svake grupper, og det er jeg sikker på.

6190114[/snapback]

FRP er et bra parti, les bare parti programmet. Hvis de kommer til makten så vil de fleste ha det bedre. Mye mindre kriminalitet, mer penger, flere jobber, bedre utdanning og et bedre og lykkeligere oppvekst for alle barn (adopterte og vanlige).

6190339[/snapback]

 

Ja det er skikkelig "rørende" det hele. Så er det bare en teori, akkurat sånn som bibelen er. Det betyr at jeg må ha tilstrekkelig med "tro", på grensen til det religiøse for å bli frelst.

Lenke til kommentar

EN ANNEN TING som homofili bidrar til er spredningen av AIDS. AIDS er mest utbredt blant homser pga. måten hyrdestunden foregår på! Alle vet at AIDS dreper. Er ikke da homofile med på å bidra til død? Så til de som støtter "homsesyka": Hva vil skje om vi alle våkner en dag og alle er homser? Jo, innen en generasjon vil den menneskelige rase være utryddet, grunnet manglende evne til å reprodusere oss selv! Høres homofili så veldig normalt ut da?

 

Seriøst, HahahhaHAHHAHAhAahaHHAHAHa!

 

Hvordan klarte de to å bli valgt til noe som helst politisk verv? De MÅ jo være mentalt tilbakestående. :)

Lenke til kommentar
Men litt vanskelig å få til når det nesten bare er nesten-skeive eller skeive som er interessert i å forske på temaet.

Jeg er ikke særlig skeiv, men ønsker forskning på temaet. (Egentlig så ønsker jeg ikke bare forskning på homofili, men på seksualitet generelt.)

Lenke til kommentar
Det trenger ikke å ta 15-20 år. Hvis en regjering går aktivt inn og likestiller homofile med heterofile på alle plan, kampanjer osv så kan dette fort forandres. Du kan da bare ikke sette deg ned og vente 20 år til holdningene kanskje har forandret seg.

6189977[/snapback]

Så du mener at homofile bør få adoptere i dagens samfunn?? Skal vitser om homofile forbys? Skal folk som snakker dritt om homofile fengsles? Tror ikke kampanjer hjelper på folks fordommer, de stikker dypere enn som så...

6190011[/snapback]

 

Jeg ser ikke et problem i at et homofilt par skal kunne adoptere barn. Så lenge de tilfredstiller de krav som kreves av adoptiv foreldre. Barn oppdratt av homofile er ofte mye mer tolerante enn andre barn. Er ikke det en bra ting?

 

Jo, jeg tror kampanjer vil virke. De vil ikke forandre noen på et blunk, det vil ikke skje noe under et år. Men det vil være mye bedre enn å ikke gjøre noe. Kampanjer over hele fjøla. Det må inn i skolen, barnehagen og resten av samfunnet.

Her tror jeg det blir viktig at homofile blir fullstendig likestilt med heterofile. Det ville nok gjort en del tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
EN ANNEN TING som homofili bidrar til er spredningen av AIDS. AIDS er mest utbredt blant homser pga. måten hyrdestunden foregår på! Alle vet at AIDS dreper. Er ikke da homofile med på å bidra til død? Så til de som støtter "homsesyka": Hva vil skje om vi alle våkner en dag og alle er homser? Jo, innen en generasjon vil den menneskelige rase være utryddet, grunnet manglende evne til å reprodusere oss selv! Høres homofili så veldig normalt ut da?

 

Seriøst, HahahhaHAHHAHAhAahaHHAHAHa!

 

Hvordan klarte de to å bli valgt til noe som helst politisk verv? De MÅ jo være mentalt tilbakestående. :)

6190633[/snapback]

 

De er tillitsvalgte i FPU...Blant annet er det slike originaler som vanlige folk skal stole på, og stemme frem til regjeringsposisjon om 3 år. Grøss :hmm:

Lenke til kommentar
Høres homofili så veldig normalt ut da?

 

Seriøst, HahahhaHAHHAHAhAahaHHAHAHa!

 

Hvordan klarte de to å bli valgt til noe som helst politisk verv? De MÅ jo være mentalt tilbakestående. :)

6190633[/snapback]

 

Mja, men det skumle er at de ikke er alene om disse meningene. Ta en titt i tråden om homofile skal få adoptere (her i PRS), så ser du at det finnes en del andre mennesker med like lav pannevinkel.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg har en mor og far, og ikke en far og far. Hvem her ville ikke ha vært flau over å ha homofile fedre/mødre?

 

En mor og en far har forskjellige egenskaper når det gjelder barneoppdragelse. Jeg mener at begge kjønn er nødvendig. Blir f.eks ikke det samme å gå til pappa for trøst, hvis pappa har kjeftet på deg. Dårlig eksempel, men whatever..

 

Homofile foreldre = twisted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...