Gå til innhold

"Politikere" vil forby homofili


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Formann i FpU sentralt, Trond Birkedal, tar sterk avstand fra uttalelsene fra Rune Johannessen og Alexander Leiknes.

 

– Først og fremst synes jeg disse to personene viser et forkastelig menneskesyn, som FpU vil ta sterk avstand fra. Vi beklager dersom noen føler seg støtt av det de har sagt, og kommer til å forfølge saka internt.

 

Han frykter at uttalelser fra to så sentrale personer i et av FpU sine lokallag kommer til å bli assosiert med FpU.

 

Ta dette i betraktning da gutter. :)

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at jeg skammer meg over disse to unge FpU-medlemmene... at det går ann! Jeg håper for at dette er et enkelt bygdetulling-tilfelle. Jeg har selv vært medlem i FpU da jeg var yngre, men sånne meninger har jeg ikke hørt om. Jeg er medlem i FrP i dag, og jeg håper de to tullingene her blir ekskludert for livet. Hvis de virkelig mener det de sier så kan de heller melde seg inn i KrF Ungdom eller noe sånt istedet. FrP er et liberalistisk parti, og denne typer tanker hører ikke hjemme der.

 

Forøvrig er FpU's holding dette:

 

Tar avstand

 

Formann i FpU sentralt, Trond Birkedal, tar sterk avstand fra uttalelsene fra Rune Johannessen og Alexander Leiknes.

 

– Først og fremst synes jeg disse to personene viser et forkastelig menneskesyn, som FpU vil ta sterk avstand fra. Vi beklager dersom noen føler seg støtt av det de har sagt, og kommer til å forfølge saka internt.

 

Han frykter at uttalelser fra to så sentrale personer i et av FpU sine lokallag kommer til å bli assosiert med FpU.

 

edit, leif og kari

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar

I utgangspunktet er situasjonen med Troms FpU (som disse representerer) ganske interessant, i og med at dette fylkeslaget er langt mer konservativt enn organisasjonen som helhet. Nå er ikke jeg FpU-er, men jeg synes like fullt det er merkelig at FpU sentralt ikke har gjort noe med denne situasjonen. Det kan umulig være heldig å ha et «parti i partiet» som har en helt annen agenda enn organisasjonen som helhet.

Lenke til kommentar
Formann i FpU sentralt, Trond Birkedal, tar sterk avstand fra uttalelsene fra Rune Johannessen og Alexander Leiknes.

 

– Først og fremst synes jeg disse to personene viser et forkastelig menneskesyn, som FpU vil ta sterk avstand fra. Vi beklager dersom noen føler seg støtt av det de har sagt, og kommer til å forfølge saka internt.

Mao. så reflekterer ikke dette FRP.

 

Han frykter at uttalelser fra to så sentrale personer i et av FpU sine lokallag kommer til å bli assosiert med FpU.

Ikke se bort ifra at media vil gripe denne sjangsen til å gjøre nettopp det. De elsker jo å komme med usakelig kritikk av FRP.

 

Leste forøvrig leserinnlegget. Morsom lesing. :D

 

 

EDIT: Selv bor jeg ute på bygda(her er det som kjent mye meninger av den typen du nettopp leste). Nå vi hadde diskusjoner i klassen på ungdomskolen så var det kun EN person som i det hele tatt turte å forsvare denne gruppen. (Man ble risikert å bli mobbet kun for det.) Denne personen var en FRPu'er.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Dette er vel det fjerde forumet hvor jeg ser dette debatert ja, tydelig at de klarte å tråkke på noen tær.

Håper vi slipper å høre mer fra dem.

 

Hvis de viser slike holdninger og det er representativt for resten av deres meninger så hadde det kanskje vært en ide å melde hele troms FPU eller hvilken avdeling det nå er over til for eksempel Kristent Samlingsparti Ungdom

Lenke til kommentar
"men det er blitt så vanlig og så offentlig at det sender feil signaler ut til ungdommen. Det er ikke sånn det skal være, og jeg synes synd i de homofile."

 

 

Dette er jo sykt, er en av hovedgrunnene til at jeg misliker Frp, de har jo ingen respekt til forskjeller blant folk.

Homofile skal bli likestillt med heterofile de har bare to krav, kunne få gifte seg i kirken å få adoptere barn, det er langt fra for store krav!

Lenke til kommentar
fpu_brev_31637g.jpg

:love:  :love:  :love:

6189315[/snapback]

Her er gutta boys som skal redde verden fra homofile :D

 

Syns disse gutta var modige som tørr å komme med frp sitt "egentlige" budskap. Vet det er mange i frp som ikke tørr å gjøre dette i frykt for at partiet vil få mindre stemmer. Slike folk som lederen av Fpu.

Lenke til kommentar
"men det er blitt så vanlig og så offentlig at det sender feil signaler ut til ungdommen. Det er ikke sånn det skal være, og jeg synes synd i de homofile."

 

 

Dette er jo sykt, er en av hovedgrunnene til at jeg misliker Frp, de har jo ingen respekt til forskjeller blant folk.

Homofile skal bli likestillt med heterofile de har bare to krav, kunne få gifte seg i kirken å få adoptere barn, det er langt fra for store krav!

6189283[/snapback]

Verken heterofile eller homofile har krav på å få adoptere.

Ingen, verken heterofile eller homofile, har krav på å få diktere kirkens retningslinjer for hvem som skal kunne få gifte seg i kirken.

 

Begge kravene dine er urimelige for både heterofile og homofile.

Lenke til kommentar
"men det er blitt så vanlig og så offentlig at det sender feil signaler ut til ungdommen. Det er ikke sånn det skal være, og jeg synes synd i de homofile."

 

 

Dette er jo sykt, er en av hovedgrunnene til at jeg misliker Frp, de har jo ingen respekt til forskjeller blant folk.

Homofile skal bli likestillt med heterofile de har bare to krav, kunne få gifte seg i kirken å få adoptere barn, det er langt fra for store krav!

6189283[/snapback]

Verken heterofile eller homofile har krav på å få adoptere.

Ingen, verken heterofile eller homofile, har krav på å få diktere kirkens retningslinjer for hvem som skal kunne få gifte seg i kirken.

 

Begge kravene dine er urimelige for både heterofile og homofile.

6189347[/snapback]

Mine krav?

Er enig i at det blir dumt å si at folk har krav på å få barn osv, men nå er det disse barna som ønsker å komme seg til Norge å få to voksne som er glad i det som foreldre

Kirken er tydeligvis i middelalderen fortsatt, er jo ikke så veldig rart at de ikke godtar det vi må nok komme oss langt ut i 2000 åra før kirken vurderer å gi homofile like rettigheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...