Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til tross for at jeg har fri på mandager, gir søndag meg fortsatt den kjipe søndagsfølelsen. I tillegg har jeg "blæ, tidlig opp i morgen"-følelsen hengende over meg på mandag.

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

At ene pc-en ikke finner alle harddiskene :(

Skrevet

En tulling som hadde med seg en grønn laserpeker på 200 mW på fest. Tror det må være den dårligste idéen jeg noen gang har hørt.

Skrevet

Som når jeg nettopp har stått opp om lørdagen og sitter å surfer i halvsøvne eller spiller siden jeg nesten ikke får tid i uka, og mora mi kommer inn og sier en lang liste om alt jeg må gjøre i løpet av dagen.

Skrevet
Folk som snakker til deg når du er trøtt som faen om morgenen. Og når du endelig tror at de skal holde kjeft, bare fortsetter de å prate.

Kjenner meg igjen, det er verre når de kommer inn og skrur på lyset i klasserommet når du sitter å hygger deg i mørket.

Skrevet
Søndagen er verste dagen i uka! Det er som regel elendig vær på søndager, stemningen er i dass, og på kvelden går alt til helvete, da er det ikke lenge til skole.

Men så skal jeg på Lerkendal så det blir ikke så veldig trist.

Åh, det ble nok kjempetrist til slutt der ja :!:

Skrevet

Huff. Må vell rydde her i hybelen... Skal opperere ei inngrod tåneggel og gidder vell ikke og gjøre noe på flere dager etter det...

Jeg fikser tåa selv. Men blir hele tiden inngrodd. Skal bli glad og bli fiksa...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...