Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den

Haha, nei, den er fantastisk. Gjenspeiler klovnene i militæret:P

Lenke til kommentar

- Smatting eller alle lyder med mat i munn er grenseløst irreterende, og jeg blir kokt når folk spiser uten å puste.

- Fjortisjenter

- Gamle folk som tror de har alle rettigheter bare fordi de er gamle.

- Feite folk som vil at resten av verden skal synes synd på dem.

- Overdrevne feminister. Å være feminist er greit, men å ta helt av blir utrolig irreterende.

- Nynorsk.

- Regn og slapsevær

- Dyremishandling

- Rasisme

 

 

Sett bort fra dette irreterer egentlig veldig lite meg. Er stort sett glad :D

Lenke til kommentar
verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den

Det er faktisk en scene fra "Lange flate ballær 2," ikke det at den er mindre irriterende av den grunn.

Lenke til kommentar
verdens mest irriterende reklame må være den peppes-reklamen der det er en militærfyr som driver å synger i skauen, kommer en peppesbil og fyren sier " høøøøy, venn eller fi?! " WTF.. blir grinete hver gang jeg ser den

 

Det er jo en reklame for filmen Lange flate ballær 2! :D

Og hvis det er en reklame som er irriterende, er det hun jenta som ringer hjem til moren sin på den togstasjonen. "Hei, jeg ringer med min søteste stemmme for å si at jeg lyver..." osv. Den gjør jeg irritert. Og den nye grandiosa reklamen. Irriterende.

 

Kanskje jeg ser for mye på TV... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...