Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg grenseløst over at nettet mitt blir tregt/lagger sykt i onlinespill før det skrus av på helt tilfeldige tidspunkt. Det jeg kan gjøre for å fikse det er å restarte modemet, men det er ikke alltid det funker + dette skjer minst tre-fire ganger daglig. Jævla Get.

Var sikker på at det var Telenor jeg :p Samme driten her..

64T2 Zyxel

Lenke til kommentar

Dagens liste over ting man irriterer seg over:

 

-Ikkeeksisterende motivasjon for å fortsette skole.

 

-Ikkeeksisterende motivasjon for å fortsette på jobb.

 

-Folk som slafser og slurper når de spiser som om de var tatt rett ut fra dyreparken i Kristiansand.

 

-At jeg aldri klarer å legge meg tidlig, selv om jeg prøver å ta meg selv i nakkeskinnet og si at jeg MÅ.

 

-At det å bo på hybel gir meg litt for frie tøyler.

 

-Forbannede VG-lista topp 20-idioter som forventer at jo, selvfølgelig ALLE liker jo den mainstream-mannskiten de forer skallen sin med.

 

-Folk som tror at når jeg har fest, kan de komme og fyre i vei den samme mannskiten som nevnt ovenfor, over anlegget. MIN fest, MIN musikk, jeg får hodet fullt av smurfevokalfaen og svensktechnohelvete når jeg er på andre fester. Det får være grenser.

 

-Kvinnfolk som forventer at man står på pinne for dem 24/7.

 

-At jeg har oppkjøring på onsdag og gruer meg som et lite helvete av frykt for å feile.

 

-At Blizzard ser seg nødt til å ha tunge .xml-sider, som det for noen som har litt treg linje tar flere uker å laste. Føles i alle fall sånn.

 

-Folk som forveksler meg med wowhead.com. -.-

 

-Fjortiser som har lært seg kopier/lim inn-funksjonen på PC. Ja, jeg sikter til Nettby og WLM.

 

-Det faktum at Vista suger balle. Spesielt når man kombinerer dette med Acer sin helvetes bloatware.

 

-Datakjedens vanskeliggjøring av simple ting. Kjøper øreplugger fra Koss, blir ødelagt etter såvidt en dags bruk. Kommer inn på Datakjeden på Tiller, forklarer saken og får høre at "Nei, du må på datakjeden i fjordgaten, fordi det er der teknisk avdeling ligger." HVA I SVARTE FAEN. Hvor satans vanskelig er det å plugge den inn i en hvilken som helst lydkilde med minijack-utgang og høre at den høyre pluggen har tatt kvelden? Gratulerer, Datakjeden, dere har mistet en kunde. Og ja, jeg har handlet en del der.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har bursdag, og at ingen bryr seg.
Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!

Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra,

men du er den aller beste!

Se deg om i ringen hvem du vil ta!

Dans en liten dans med den du helst vil ha!

Vi vil alle sammen svinge oss så gla'

og en av oss skal bli den neste - til å feste!

 

:)

Lenke til kommentar
irriterer meg over at den der kongebabyen fuller å ret og alle må bry seg :mad: og at faren min tvinger meg til å gå ut og heise flagge når han babyen fuller året, og ikke gidder å gjøre det når jeg fuller en gang!!!

 

fuller kongebabyen? Når fulla du da? Jeg tror jeg skal fulle litt i helga :whistle:

 

Jeg irriterer meg over folk som lukter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...