Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bussjåfører som ikke ser i speilet før de lukker døren bak. Har sikkert opplevd 10 ganger på rad nå at de har lukket døren mens folk med barnevogn er på vei ut.

• Liker 2
Skrevet

Folk (attention whores) på bl.a Facebook som legger ut 500 bilder av seg selv, og kommenterer på hvert bilde hvor stygg de ser ut.

Gjest medlem-1432
Skrevet

At smileyene mine ikke funker her.

Skrevet

Hvis du bruker Firefox råder jeg deg til å slette alt av Cache/Cookies/History. Hadde samme problemet, og det hjalp.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hva mener du med "smileyene mine"?

Du vet. De gule ansiktene du kan plotte inn når du skriver noe?

Skrevet (endret)

Folk (attention whores) på bl.a Facebook som legger ut 500 bilder av seg selv, og kommenterer på hvert bilde hvor stygg de ser ut.

Da svarer man at man er helt enig i det de sier, så får man dem til å høres ut som tullinger (noe som de er).

Endret av Enzyme X
Skrevet

Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data.

Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything.

Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now

Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete

"IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section."

Skrevet

Hehe, ja, men jeg lurer på hvilke smileys som ikke funker, og hvor "her" er. Ser du ingen smileys?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything.

Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now

Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete

"IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section."

Blir dette rett: Verktøy - Alternativer for internett - og noe der?

Hehe, ja, men jeg lurer på hvilke smileys som ikke funker, og hvor "her" er. Ser du ingen smileys?

Hehe, nei jeg kan jo trykke inn en smiley manuelt, men kan jo bare 2, det skjer ingenting når jeg trykker på den smiley ikonen øverst. Jeg ser andre sine ja.

Jeg veit ikke hva jeg bruker

Då er det nesten garantert internet explorer du brukar.

Det er jeg og ganske sikker på at jeg gjør ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...