Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, når man diskuterer anonymt på internett blir folk ofte mer ekstreme. Om man ser på diskusjonene her opp mot valgresultatet ser man at det heldigvis ikke stemmer overens. Veldig bipolare diskusjoner her med høyre- og venstreekstreme.

Skrevet
Må bare nevne at alle parti har apekatter som stemmer på de, selv om det er populært å pirke på FRP.

Det er veldig sant, men jeg har en følelse at Siv Jensen er en av de apekattene.

Skrevet

Siv Jensen har fått til en enorm vekst på partiet, så man skal ikke se bort ifra at hun faktisk har gjort en god jobb, uansett hva men syns om dama. Men dette blir offtopic så...

... Den iskalde glass-colaen som har fristet meg i flere uker nå, begynner å bli rimelig uimotståelig.

Skrevet
Siv Jensen har fått til en enorm vekst på partiet, så man skal ikke se bort ifra at hun faktisk har gjort en god jobb, uansett hva men syns om dama. Men dette blir offtopic så...

... Den iskalde glass-colaen som har fristet meg i flere uker nå, begynner å bli rimelig uimotståelig.

Et parti som bygger utelukkende på kritikk av alle som prøver å få til noe har den enkleste jobben.

Skrevet
At vi har holdt på med norrøn i norsken i snart ett år i strekk.

Helt for jævlig hvordan skoleverket rett og slett kaster vekk de unges tid med irrelevant dritt. Som om kristendomsfaget ikke er nok.

Skrevet
At vi har holdt på med norrøn i norsken i snart ett år i strekk.

Helt for jævlig hvordan skoleverket rett og slett kaster vekk de unges tid med irrelevant dritt. Som om kristendomsfaget ikke er nok.

Hvis du, som nordmann, mener at norrøn er "irrelevant dritt", så vil jeg gjerne foreslå at du reiser langt fandenivold vekk fra norge, og blir der.

Slikt som sånne påstander irriterer nemlig meg!

Skrevet

Menar ni Fornnordiska, eller?
Fornnordisk är en beteckning för allt som har att göra med Norden under vikingatiden. Ordet är i viss mån synonymt med norrön.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...