Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Brukere som ikke har noe bedre å gjøre enn å surfe forumet for å finne skrivefeil/slurvefeil i andres innlegg. Og brukere som med haukeblikk ser etter muligheter for å kunne kverulere i stedet for å hjelpe.

Det er så forbanna kjedelig og det lager ikke annet enn dårlig stemning, samt sørger for at tråder sporer fullstendig av.

Endret av SLIguy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
at de faen meg har begynt og suge all melken ut av kokus-nøtene før de selges... faen meg irriterende og komme jeg med 4 tomme kokus-nøtter-----....

Hva er en kokus?

Memer du kanskje krokus? Det er en plante

Vet ikke?

Skrevet
South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg.

Enig. Om noe blir South Park bedre og bedre, Simpsons går motsatt vei.

Etter min mening gikk South Park forbi Simpsons i kvalitet allerede i 2008.

Skrevet
South Park var morsomt for ti år siden.

South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg.

Har ikke sett veldig mye på Simpsons, men etter min menig har South Park gått fra en veldig koselig serie til en ganske trasig serie (etter ses 3).

Skrevet

- Nazi-folka på sikkerhetssjekken på Gardermoen. Greit, dere er Norges største flyplass, men dere ødelegger det lille snevet av reisegleden med oppførselen deres.

- Folk på fly som lener seg over deg for å se ut vinduet hele flyturen. Fuck off!

- Kan også legge til en pakistansk drosjesjåfør i Oslo som brukte 35 min fra Oslo City til børsen (eller et hotell som ligger omtrent vegg i vegg). Han burde vært skutt.

Skrevet

Kom på en ting til som irriterer. Strømmen gikk, og nå funker ikke varmepumpa. Sjefen sjøl er i syden og kan ingenting med pumpa heller, så får ikke liv i den igjen. Fryser som faen nå. :p

Skrevet
Du fryser og sjefen er i syden og varmer seg. Flott. ^^

Ikke mobb... :p

Finn fjernkontrollen og trykk på "On". Kanskje.

Fjernkontrollen har ikke en "On"-knapp, men start/stopp. Det funket ikke. Har nå funnet manualen og ble ikke særlig klok. Fant ut hvordan jeg stilte klokken....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...