Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme kvinnfolket klare å ødelegge nok en uke for meg. FAEN!

På den positive siden så har jeg funnet meg ei jeg er interessert i og muligens har en sjanse på.

Skrevet

Vær snill med mora di, hun pressa deg jo ut. Og betalt det meste opp igjennom 18+ år.

Skrevet

Vær snill med mora di, hun pressa deg jo ut. Og betalt det meste opp igjennom 18+ år.

Hvor lenge kan de holde det mot en? Hver gang mamma trenger en tjeneste jeg ikke har tid til å gjøre kommer hun med den samme gamle linja: "I nitten timer lå jeg på Rikshospitalet og presset for å få deg ut."

Skrevet

Jeg må også legge til myke trafikanter som ikke bruker refleks på kvelden. Håper han idioten som nesten ble nedkjørt av meg i går natt har tatt hintet nå. Så ut som han ble rimelig skremt.

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som legger seg feil i rundkjøringen og nekter å bruke blinklys til å rette opp feilen, en ting er hvis det er en rundkjøring med 140 utganger, men det må da faen meg gå ann å legge seg riktig når det kun er 3 veier, inkludert den man kommer fra, og hvis man fucker opp, så går det ann å bruke blinklys å si ifra at du plasserte deg feil, så slipper vi andre å stå på bremsen.

Skrevet

Ba dum, tss!

Jeg skulle gjerne ledd om jeg ikke hadde vært så utrolig forbanna.

Skrevet

Huff, har ikke peiling på om kvelden kommer til å gå bra eller ikke. Digger ikke at masse randoms tror jeg skal ha fest. Får krysse fingrene og satse på det beste. Godt nyttår folkens!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...