Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Noe som irriterer grenseløst for tiden er læreren min.

Er det mulig å være så dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
folk som klager på snøen iriterer meg. vis man tenker noen år tilbake så var det en stor del mere snø da og folk klager så fort det kommer litt på bakken i desember

På Geilo kom det i fjor mer snø enn det har gjort på 70 år, så heeelt sant er det nok ikke. ;)

Skrevet
At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain!

Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette.

resampler.aspx?type=display&src=152025.jpg

Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke.

Skrevet
At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain!

resampler.aspx?type=display&src=152025.jpg

Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke.

Stappe chlorhexidine inni kjeften når ein har sår? Pain much? Troll much? eller skal det desinfisere :p ?

Skrevet

Jepp, er klar over det. Og ser problemstillingen med framstilling i media.

Personlig har jeg lav forbrenning, men prøver iallefall å kompansere med å spise mindre og trene mere.

Skrevet
Jepp, er klar over det. Og ser problemstillingen med framstilling i media.

Personlig har jeg lav forbrenning, men prøver iallefall å kompansere med å spise mindre og trene mere.

Det er sant. De bør bevege ræva mer.

Skrevet

Det er ikke så morro å ha høy forbrenning når man sitter fast langt nede på vektskalaen. Jeg spiser alltid mye mer enn faren min, men jeg er mer enn 10 kilo lettere enn ham. Men så er han nesten 40 år gammel da.

Skrevet

Skyller med det der. Men er ikke et vanlig munnsår. Er hvis virusinfisert. Og en del større og mer hissig enn hva legen vanligvis så. Så dette + svineinfluensa = nesten ikke mat på 3 uker! Ikke blir det bedre heller, så jeg er ikke mye positiv.

Skrevet

At når jeg starter Star Wars Episode 1 i VLC så blir alt bare masse farger også lagger det. Det følger med ett helvettes program med platen, men det skruer seg av med en gang jeg starter disken! HVA FAEN!?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...