Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha.. :wee:

Irriterer meg over at jeg ikke turte å se hele "The Shining".

Så den nå nettopp, måttte avslutte når Nicholson møtte dama på badet.

Sitter med gåsehud fortsatt. :scared::wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så hele shining jeg. Med en kompis da. Den var ikke spesielt skummelt, skvatt ikke engang. Samme gjelder på grudge filmene.

Alle er forskjellig. :p

Jeg sitter alene på rommet mitt, eneste lyset var fra PCen. (så den på PCen)

Skrevet

Irritert over at verden er så komplisert :( Skole, jobb.... Uten noen av dem, så får man ikke gjort noe. Ja, skjønner at det må til, men fortsatt, så lever en enkel verden i fantasiene mine, hvor jeg klarer å få gjort alt jeg vil :)

Skrevet

så harry potter i går og hvor mange har ikke hatt lyst til å hoppe op av stolen og rope WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! når noe skummelt skal til å skje på filmen. det frister så sykt. det er en ting jeg må gjøre for jeg dør ^^

Skrevet

Irriterer meg over at jeg alltid får så SYKT crave etter fastfood når jeg er fyllesjuk. Allerede spist en halv, stor pizza og en 160 grams cheeseburger og drekki snart 2 liter cola og er fortsatt sulten som en hest :( Også er det så jævlig ork å sette seg i bilen for å dra å kjøpe noe. Bah.

Skrevet

-Folk som stirrer på deg til du våkner

-Kristne med en "positiv innstilling"

-Hannah Montana

-Disney Channel

Alt jeg kommer på akkurat nå. Men jeg hater det meste. Og er man fyllasjuk blir hatet forsterket x10.

Skrevet

Folk som snakker til deg som om du skulle være en retard, eksempel

Irriterende person(som er på min alder): Koser du deg da? :)

Eller

Ja, bare kom klokken 4 ;)

Kall meg teit eller hva dere vill, men for meg så er det så forbanna irriterende.

Skrevet (endret)

alexander rybak irriterer meg grenseløst. dro til östersund og tenkte..woho, endelig fri fra den forferdelige musikken. MENNEIDA, den skulle spilles på full volum overalt den!!!!!!!! :angry:

Endret av Monicaott
Skrevet

Finner ikke skoene mine. Har lett i nesten 2 timer nå uten resultat. Burde egentlig sove ettersom jeg skal opp klokken 8 i morgen og dra til Oslo. Men det går ikke an å sove før jeg finner det forbanna skoparet. :ermm:

Skrevet

tss. Kom hjem fra Malta for et par dager siden, virker som om det er større Rybak-hysteri der enn i Norge jo. Hver gang vi sa at vi var Nordmenn så sa de enten "Congratulations on winning Eurovision" eller så begynte de å synge sangen. Det hele toppet seg inne i en butikk når innehaveren satte på Rybak når han fikk vite at vi var Nordboere. Resten av ferien var vi svensker.

Skrevet
At eg skal på jobb igjenn i morgen kl 8 etter 2 uker fri. Døgnrytmen er helt fucka så får ikkje sove heller nå.

At jeg skal på jobb halv seks i morgen tidlig etter 2 ukers oppe til 3 og sove til 3.... Skal like og se jeg legger meg rundt 10 tiden og sovner rundt 2-3.... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...