Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir vel som å bruke enhver data uten mus? (Utenom hvis du spiller Trackmania e.l. da)

Er da null problem å bruke windows uten mus da.

Det er det dummeste jeg har hørt. Hvem gidder å trykke rundt på skjermen med tastaturet hele tiden...

Skrevet

Irriterer meg med folk som ikke kan innrømme at de har gjort en feil, og må unnskylde seg og slikt. Hvor vanskelig kan det være å ha litt selvinnsikt og evnen til å være litt ydmyk.

Skrevet

Kompiser som aldri går hjem før seint på kvelden, og det er skole i morra. Gjespa jo støtt og ga flere "signaler" på at det kanskje var på tide å dra hjem, men neida. Skulle være her lenge gitt :thumbdown:

Skrevet
Jeg hater forumhorer som svarer. "tok meg 2 sekunder med google"

Tror flere irriterer seg over å spørre om ting som faktisk tar 2 sekunder i google.

Skrevet
Slike basics ja, men å sitte på PC'en i flere timer uten mus er noe herk. Man trenger mus.

Klart det, men det er fint å kunne klare å navigere uten mus i en nødssituasjon. Funker fint i Win. Prøv det på en Mac...

Skrevet
Jeg hater forumhorer som svarer. "tok meg 2 sekunder med google"

og "det staves "tyngre" ikke "tungere"" etc.

Hater du folk som svarer deg? :ermm:

Skrevet
Kompiser som aldri går hjem før seint på kvelden, og det er skole i morra. Gjespa jo støtt og ga flere "signaler" på at det kanskje var på tide å dra hjem, men neida. Skulle være her lenge gitt :thumbdown:

Hvis du ville at jeg skulle gå hjem kunne du bare si det..

Lol, bare kødder.

Skrevet

Hvis du ville at jeg skulle gå hjem kunne du bare si det..

Lol, bare kødder.

Haha, jeg dør av latter.

Skrevet

Irriterende at søppelkassen er full og jeg har to poser stående i gangen og stinker. Kjekt å dele søppelkasse med de i andre etg...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...