CFM Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hvis de hadde lagt ved eksakt kilde og du hadde gått inn på den så hadde du funnet ut at presentasjonen bare er klippoglim
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Noe annet som er dobbelt så irriterende er at man må skrive den eksakte linken til kilden. Er håpløst å måtte skrive f. eks. 'http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Palm_Beach,_Florida#Fire_and_Rescue_Department' for hånd.
WarpX Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Evjemoen. Var der i militæret. Kommer til å brenne alle bygningene der før jeg dør. Jævla drittplass! http://www.evjemoen.no
CombatPsycho Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 VGTV-mannen må være et stunt. Det kan da ikke på ramme alvor være mulig å en fyr som han til en sånn jobb?Feil fyr på feil sak. Endring: La til noe. Fy faen i helvete. Er det mulig? Han bruker det forbannade tonefallet sitt i slutten av hver eneste setning jo
Lightningwolf Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hva er galt med Evje? Jeg liker den plassen jeg.Er mye som er galt med Evje...
Tremolo Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 At jeg alltid, alltid, ALLTID utsetter ting. Hva enn det skulle være, skolearbeid, det å stå opp om morran, legge seg om kvelden, avslutte ting.. "Gjør det snart. Bare litt til. Skal bare se ferdig først. Det tar jo ikke lang tid." og hver jævla gang biter det meg i rævva.
WarpX Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Hva er galt med Evje? Jeg liker den plassen jeg. Det var jo en militærleir før, says it all. Og ikke Evje, men Evjemoen!
mikaragua Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 og hver jævla gang biter det meg i rævva. Det slår aldri feil. Selv har jeg utsatt oppvasken i hele kveld, og nå er jeg trøtt.
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 En av vennene mine tok livet sitt i går.
wûst Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Dr Oetker-reklamen på TV3 der en mann og ei kjerring sitter på ei bru og spiser pizza (Ristorante Mozarella), størrelsen på bitene dama spiser irriterer meg som faen, i tillegg eter man ikke pizza på den måten der, du deler den i 4 eller 8 og spiser med hendene for helvete.
Demonfudge Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 og hver jævla gang biter det meg i rævva. Det slår aldri feil. Selv har jeg utsatt oppvasken i hele kveld, og nå er jeg trøtt. Jeg har utsatt middagen lenge idag. NÅ skal jeg spise og jeg må opp om 5 timer. Irriterer meg også over at barberhøvelen min ligger i bilen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 At min hotmail er sponsett av Facebook.
Gavekort Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 At det alltid skal være en person som er AFK på hvert eneste pokerbord jeg spiller på, som gjør at alle må vente i over 200 sekunder (ja, det er lenge) før vi kan fortsette. SATAN. At du har skrevet flere innlegg her om nettpokeren din, og likevel så sitter du der.
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Nettsider, registreringer og slikt der du må skrive inn noen tall og bokstaver som viser i en rute. Er et helvette hver gang og få det rett.
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Ja, det er noe forbanna møl. Skjønner ikke hvorfor det skal være så umulig å tyde. Greit, det er for å sjekke at det ikke er en datamaskin som registrerer elns. Men DET KAN DA BARE VÆRE VANLIGE BOKSTAVER FORDET.
jungelfredrik Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Nettsider, registreringer og slikt der du må skrive inn noen tall og bokstaver som viser i en rute.Er et helvette hver gang og få det rett. Agree, disse antibotene fungerer kun mot mennesker.
Anbefalte innlegg