genetex Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Heisann. Skal nå lage meg en Tauren druid men lurer på hva slags professions jeg skal ha. Skal vere feral druid, så noe engeneering får jeg vell aldri brukt? Og blacksmithing er vell da også helt waste? Så da står vell kanskje valget mellom leatherworking/skinning, herbalism/alchemy og mining/herbalism eller mining/skinning for penger. Med leatherworking og skinning vil jeg vell alltids vere "oppdatert" med equipment, mens med alchemy og herbalism ikke like oppdatert (utenom vist jeg har flaks med drops etc.) men vil jo ha mange buffs og ha mange healing potions og andre smarte drikker. Med penge proffesions vil jeg vell egentli ikke ha noen av delene ovenfor så lenge jeg ikke kjøper dem på AH for pengene jeg tjener. Hva er best? Takker for alle svar
Fisk1 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg ville tatt Mining/Skinning pga. pengene, er kjett å grinde med Druid.
Jan Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hmm. Til å levle er vel skinning fint. Mix dette gjerne med herbalism. Siden du blir å bruke endel pots senere i spillet.
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Herba/skinning eller herba/mining. Bytt heller vekk et yrke for alchy dersom du føler at du blir rik etter hvert.
Overguard Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Alchemist så du kan lage FAP å bli en leet wsg flag runner.
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Herbalism/mining slik at du kan kjøpe alle bankslottene, bottomless bags til alle og fylle dem til randen med FAP.
genetex Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 Jeg føler noen ikke liker druid + noe FAP greie? (free action potion?)
Hr Kotelett Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Enchanting til 265 hvertfall sånn at du får trinketen med 150 armor og +7 på alle resistances, (Smoking Heart Of The Mountain
.V. Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Engineering er ekstremt artig å ha når du levler opp og det kan redde deg ut av mange tricky situasjoner. F.eks. er gnomish death ray fullstendig overpowered på lvl35 når du får den Om du vil ha penger er nok mining/skinning/herbalism de beste valgene. Crafting=teh suxx
Dux ducis Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Av erfaring så passer grinding av penger VELDIG dårlig for en stakkars healer druid. Derfor er skinning og mining eller mining/skinning med enchanting veldig fine. (Disenchant, selg shards og dust)
genetex Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Som sagt jeg skal vere feral druid. Og jeg kan vell ikke bruke gnomish deathray etc. når jeg er i cat form?
Candyluv Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har herb/alch på min lvl 60 Nelf Druid. Trives veldig godt med det. Selger Dreamfoil for 20-25g stk på min server (Twisting Nether) og Major Healing pot, greater agi pots og elixir of the mongoose går rimelig kjapt på AH. Kan også lage en del pots som jeg trenger selv (int pots osv) Er du feral kan det jo være greit å ha fri tilgang på agi pots. Hvis det er første char på serveren er det vel greit å ha en som får inn en del penger. Jeg har stort sett en av alt (pun intended) på min server, så hvis jeg trenger leather til engineering, så kan jeg sende fra en annen char.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå