Gå til innhold

Mer tastatur for spillere


Anbefalte innlegg

Aldri vært så fornøyd etter ett keyboard-kjøp :)

 

tastene er veldig responsive og utrolig gode å skrive med :thumbup:

 

Når det kommer til lyset i tastene, er det den mest geniale iden siden ostehøvelen.

Hadde jeg hat en krone for hver gang jeg febrilskt har løftet tastaturet opp foran monitoren, for å finne en tasten jeg var ute etter, hadde jeg hvert rik.

 

Ikke dyrt var det heller, rundt 500kr fra rcparken.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humm, jeg får lure noen jeg kjenner til å kjøpe det, kunne vært greit med lys i tastaturet. Men jeg MÅ vite om det er godt å skrive på eller ikke. Gidder ikke å skifte ut mitt tastatur med ett som ikke er bedre. (har et MS WIRED KEYBOARD 500, kjøpt på elkjøp for 150.- beste tastaturet jeg har hatt..)

Lenke til kommentar
Det du sa er allerede nevnt i tråden, så dermed er ditt like usaklig. :p

6121529[/snapback]

Ikke søren om jeg gidder å lese en hel tråd om det er best med elelr uten blå lys. :ermm:

6121883[/snapback]

Du er en sånn som poster for å få posts i post counten? Forskjell på å lese en post på tre sider og en post på flere hundre sider.

Lenke til kommentar

lys i tastauret er ok så lenge det kan sås av og på.. savner det faktisk i bærbare når man sitter på tog osv som har dårlig lys.. ikke det at jeg ikke vet hvor knappa ligger men er jeg tror det praktisk hadde vært bra :)

Lenke til kommentar
Det du sa er allerede nevnt i tråden, så dermed er ditt like usaklig. :p

6121529[/snapback]

Ikke søren om jeg gidder å lese en hel tråd om det er best med elelr uten blå lys. :ermm:

6121883[/snapback]

Du er en sånn som poster for å få posts i post counten? Forskjell på å lese en post på tre sider og en post på flere hundre sider.

6122802[/snapback]

Herlighet, og når begynte vi å gå fra sak til person? Latterlig.
Lenke til kommentar

Må si jeg liker designet på Eclipse II langt bedre enn designet på den første utgaven.

 

Håper forøvrig lyset i tastene funker litt bedre enn på det første Eclipse-tastaturet, for på det jeg prøvde (med rødt lys) var det vrient å hvilke bokstaver som sto på tastene når lyset var aktivt.

 

Forresten, angående Logitechs og Microsofts layout av tastene over piltastene på enkelte modeller: Selv Razer har av en eller annen grunn valgt å bruke en "snål" layout på sitt nye Tarantula-tastatur. :nei:

Lenke til kommentar

Veit sannelig ikke hva jeg skal si jeg. Foretrekker på en måte V1, jeg synes at PC-lys kan være riktig så fint så lenge det holder seg til en farge, jalla-faktoren kommer når det er mer enn en av gangen. Likte imidlertid den "stripa" med lys som var på siden av ramma.

Var ikke forresten den røde V1-Eclipsen en slags limited edition eller noe? Jeg tror da at det må være vanskeligere å lese rødt lys enn blått, det røde er litt mer diffust av natur.

-GG

Lenke til kommentar
Har bestilt eclipse1 nå. Kommer sikkert til og kjøpe dette senere.

Eclipse II kommer med multimediataster. Dette er noe jeg finner svært nyttig. Kanskje dere skulle nevnt det?

saitek-keyboard-dimmer.jpg

6131055[/snapback]

Synes de multimediatastene der en noe av det beste jeg har sett på tastaturer noen gang! Små, anonyme og stilrene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...