Gå til innhold

Mer tastatur for spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var ganske stilig. Bortsett fra at fargen på lyset er blått så synes jeg det er en fordel med lys sånn at man ser tastene tydelig når der er mørkt i rommet.

 

Nå er jeg fan av flate taster så jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette, men utseendet likte jeg.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker tastatur med helt standard oppsett. Dessuten liker jeg ikke at støtten for håndleddet er festet på den måten, siden jeg frykter at det vil kunne falle av med hard bruk, for eksempel med uforsiktige gjester i hus. Men uansett så skulle jeg gjerne prøvd tastaturet.

Lenke til kommentar
HVA ER DET MED DETTE TASTATURET SOM GJØR AT DET ER FOR SPILLERE....

 

litt lys?

 

omfg .... noobs

6117741[/snapback]

Det er mange "fjortiser" som liker det, men personlig ser jeg ikke poenget. Og dessuten ser jeg minimalt på tastaturet mitt, men så er jeg programmérer fremfor spiller. Men jeg er helt enig i poenget ditt. :)
Lenke til kommentar
HVA ER DET MED DETTE TASTATURET SOM GJØR AT DET ER FOR SPILLERE....

 

litt lys?

 

omfg .... noobs

6117741[/snapback]

For så vidt enig jeg og. At det er et "gaming-tastatur" er litt grovt å si, siden det ikke har noen spesielle "gaming-finesser". Det eneste er at tastaturet har heeeerlige taster. :)

Lenke til kommentar

fælt å folk klager over lyset da, har eclipse selv, utrolig digg å bruke. Dette er keyboardet for oss som syntes lian li er kjipe og kjedelige saker.

omg, lys under musa :O

Ingen som tvinger noen til å kjøpe det, la oss som liker "harry" tastatur få lov å sikle litt :p

Kommer sikkert til å kjøpe dette når tastaturet mitt er utslitt.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
HVA ER DET MED DETTE TASTATURET SOM GJØR AT DET ER FOR SPILLERE....

 

litt lys?

 

omfg .... noobs

6117741[/snapback]

 

Hva er det som ikke gjør det til et "ikke" spill tastatur da?

 

CAPS noob

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Hva er det som ikke gjør det til et "ikke" spill tastatur da?

6117998[/snapback]

Vel, det bør være noe som gjør dette mer attraktivt for spillere enn alle andre "vanlige" tastatur.

6118017[/snapback]

 

La oss vente til testen i desember før man påstår at det ikke er noen spillegenskaper i det :yes:

Lenke til kommentar

Følger det med ekstra lyspærer? :) Neida, er forhåpentligvis LED baserte uten konverterpiping håper jeg? Har selv irritert meg over taster jeg ikke ser i mørket når jeg spiller forran lerretet, ikke få gangene man bommer når man sitter/ligger i godstolen. Når man sitter med tastaturet rett forran en skjerm blir nesten tastene lyst opp pga. skjermene, men i en godstol..blir nok enten denne eller Logitech.

Lenke til kommentar
Vel, for noen er det sikkert tøft, for andre er det ikke.  Selv blir jeg svært distrahert av lys i PC'er og tastaturer, jeg foretrekker helt vanlige, "kjedelige" kabinetter/tilleggsutstyr.  For meg er det funksjonalitet og ikke estetikk som gjelder.

6115427[/snapback]

 

Gjelder dette damer også :tease:

Lenke til kommentar
Hva er det som ikke gjør det til et "ikke" spill tastatur da?

6117998[/snapback]

Vel, det bør være noe som gjør dette mer attraktivt for spillere enn alle andre "vanlige" tastatur.

6118017[/snapback]

Ja, de herlige tastene. Tastaturet har myke, responsive taster, som ikke "bråker" så veldig.

Jeg personlig kunne ikke ha brydd meg mer om det var lys i tastaturet, eller ei. Formen derimot, er noe av de sprekeste jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...