Gå til innhold

Hvilken konsoll/konsoller skal DU ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja dette har jeg villet finne ut av lenge? Jeg skal ha en PS3 og en Nintendo Wii, MGS4 og Jedi Knights :dribble:. Tenk å svinge lasersverdet selv...

Men jeg vil ikke ha krangling om hvilken konsoll som er best!!Jeg vil vite hvilken konsoll og hvorfor dere vil ha den/de. :thumbup:

Endret av joakim-killer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har allerede X360. PS3 ble for dyr for min del.

Får se fremover. Men Assasins Creed virker alene som en grunn til å ihvertfall overtale en kamerat til å kjøpe PS3 ;)

Wii er den absolutte festvinner da.

Men, jeg trives veldig godt med x360'en.

Edit: flott at trådstarter setter opp noen 'retningslinjer'. Er lei av krangling om konsollene nå. Håper folk sier hva DE syns nå.

Endret av dark by design
Skrevet

Har 360 som garantert vil tilfredsstille mitt "spillebehov" til ps3 synker i pris om et år eller to. Wii ser jo rimelig konge ut den også da.

Skrevet

Skal nok først investere i en liten og nett HD-tv samt PS3, før så å skaffe wii om noen år :dribble:

Xbox 360 blir det ikke no av.

Fordi den ikke er unik.

Skrevet

Det blir heilt sikkert ein PS3. Ser ikkje for meg ei framtid utan Final Fantasy :D. Der er ein del andre spel eg vil ha òg. I tillegg synest eg maskinvara er veldig spennande, er spesielt spent på korleis det blir med Bluray-film på HDTV. :)

Eg har beundra Nintendo litt på avstand under heile den noverande generasjonen. Eg har ein bror som har Gamecube, og er strålande nøgd. Eg var veldig positivt innstilt til Wii før E3, og det minka ikkja akkurat etterpå. I tillegg nemnde nokon noko om å svinge lasersverd, og det auka lysta mi minst like mykje som heile E3. Blir nok ein Wii òg etterkvart. ;)

Kay

Skrevet

Skal garantert ha Wii, fordi den er totalt overlegen på pris og design og i tillegg leverer de mest innovative og spennende spilltitlene.

Skrevet

PS3 til hjemmet og Wii til hytta.

PS3 kjøper jeg både pga Eight Days, Motorstorm, Final Fantasy XIII, Heavenly Sword, MGS4, Tekken 6 og at man får en levende multimediakonsoll i stuen.

Skrevet

Eg har 360 no,og det har jo vist seg å vereet godt kjøp med alle god-titlene som er,og kommer ut. Den neste blir nok Wii,bare pga.den nye måten å spille på. PS3 vil nok komme i hus,men vil bli nedprioritert siden den vil bare gi meg det samme som min 360. MGS er grunn nok for meg til å kjøpe PS3. MEn den er ALTFOR dyr.

Skrevet

Jeg har allerde anskaffet meg 360, angrer ikke på det kjøpet.

Kommer definitivt til å kjøpe Wii så fort den kommer, føler meg trygg på at jeg vil få med samboeren til å spille da.

Tviler vel litt på at jeg kjøper PS3 i tillegg.

Skrevet

Har allerede en 360 men må si at Wii frister meg en del - tror det kan bli en flott #2-maskin for meg, så jeg ender nok opp med å eie de begge etterhvert.

PS3 derimot tror jeg ikke blir forskjellig nok fra 360'en til at det er noe poeng for min del.

Skrevet

Jeg er allerede en lykkelig eier av X360, det neste blir å investere i en fin HD-TV.

Jeg skal i tillegg ha en Wii, for min del blir PS3 feil. Ikke pga at den er for lite unik etc. Den blir rett og slett for dyr, men når den faller i pris med tiden vil jeg nok investere i den også ;) (etter et nytt surrerundt anlegg that is).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...