Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW


Anbefalte innlegg

darkadmin: Det er virkelig så vanskelig å sjekke for deg selv?

 

Tok meg i underkant at 20 sekunder å bekrefte dette via websiden til dell...

 

Prisforskjellen gjelder ikke bare dette produktet, så godt som alt er billigere i USA. Ja, det finnes unntak og forskjellen er ikke ikke alltid like betydelig som i dette tilfellet.

6473906[/snapback]

Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke klarte å finne det selv, og det kan jeg fremdeles ikke.

Ser du noe tilbud her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
darkadmin: Det er virkelig så vanskelig å sjekke for deg selv?

 

Tok meg i underkant at 20 sekunder å bekrefte dette via websiden til dell...

 

Prisforskjellen gjelder ikke bare dette produktet, så godt som alt er billigere i USA. Ja, det finnes unntak og forskjellen er ikke ikke alltid like betydelig som i dette tilfellet.

6473906[/snapback]

Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke klarte å finne det selv, og det kan jeg fremdeles ikke.

Ser du noe tilbud her?

6475073[/snapback]

Nei men her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oi. Er det enkelt å forhandle seg til slike priser hos Dell?

 

Ser at 2007WFP er oppe på 5,412.50 kr mens den ligger på 459.00 USD = 2,818.14 kr.... >_< Er denne skjermen verdt så mye penger? Ser også at 2407WFP er på 7,725.31 kr, er jo nesten så jeg har lyst å gå for den i stedet (når prisforskjellen er sååå "liten")..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

ser at dell akkurat nå har spesialtilbud på 2007wfp (25% avslag) = 3750,-. Dette var da veldig billig for denne skjemen og det frister akkurat nå veldig og bestille en til fordel for SAmsung 205bw, eneste jeg stusser litt på er den høye responstiden 205bw = 6ms 2007wfp = 16ms. Har dette noe å si i praksis? Gidder ikke å vente på 205bw lenger da den ikke er ventet på lager før langt uti oktober på mange webshopper..

Lenke til kommentar
ser at dell akkurat nå har spesialtilbud på 2007wfp (25% avslag) = 3750,-. Dette var da veldig billig for denne skjemen og det frister akkurat nå veldig og bestille en til fordel for SAmsung 205bw, eneste jeg stusser litt på er den høye responstiden 205bw = 6ms 2007wfp = 16ms. Har dette noe å si i praksis? Gidder ikke å vente på 205bw lenger da den ikke er ventet på lager før langt uti oktober på mange webshopper..

6782952[/snapback]

 

Jeg tror ikke du vil merke noen forskjell.

 

 

Nå når jeg ser 2007FPW til 3700 så skal den bestilles om to uker, end of discussion.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som plages av det skarpe baklyset på skjærmen? Eller er det noen instillinger jeg kan gjøre for å få d bedre? Har stilt ned på Brightness`n, men d blir ikke helt bra før kvaliteten på skjærmen forværres.

 

Probleme er størst når jeg ser på hvite overflater. Gjør vondt i øynene etter enstund.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som plages av det skarpe baklyset på skjærmen? Eller er det noen instillinger jeg kan gjøre for å få d bedre? Har stilt ned på Brightness`n, men d blir ikke helt bra før kvaliteten på skjærmen forværres.

 

Probleme er størst når jeg ser på hvite overflater. Gjør vondt i øynene etter enstund.

6830753[/snapback]

 

har ikke hatt det problemet jegihvertfall.

 

til dere andre som bestiller, fpw'en er en guttedrøm blitt ekte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...