Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW


Anbefalte innlegg

Har søkt og ikke funnet noen topic om denne skjermen så da starter jeg Tråden om DELL 2007FP.

 

Er det noen der ute i det langstrakte land som har erfaring med denne skjermen?

 

Har den samme banding problematikk som 2407FPW?

 

Hvis noen mennesker har kjøpt den så legg gjerne ut bilder :D

 

Edit: Har lagt til emnetittel 2007FPW - så kan vi samle diskusjoner om disse skjermene i en tråd :) Hvis en moderator mener det er feil... let me know...

Endret av abrakadabri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har søkt og ikke funnet noen topic om denne skjermen så da starter jeg Tråden om DELL 2007FP.

 

Er det noen der ute i det langstrakte land som har erfaring med denne skjermen?

 

Har den samme banding problematikk som 2407FPW?

 

Hvis noen mennesker har kjøpt den så legg gjerne ut bilder  :D

6077442[/snapback]

 

Bestilte en 2007FP nå nettop, så jeg håper virkelig ikke at det er noe banding problemer med den... Skal legge ut noen bilder og erfaringer så fort jeg får den, men vil nok ta noen dager :(

Endret av Gjøk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

mottok min 2007wfp i går, og er strålendes fornøyd!

men har ikke fått satt meg helt inni å testa den siden dama skal spille mye WoW for tida :(

 

testa kjapt å koble til gamecuben gjennom composite, funka fett :)

 

ingen døde pixler som jeg har sett, eneste jeg hittil har å utsette, er at skjermen kan gynge pittelitt ved aktiv hard skriving, men det er vel prisen for å ha så super ergonomi på den :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel? Banding? Hvordan er hvitfargen fordelt? Kjøpte en 20" widescreen en gang (Nec gwx som fikk 10 av 10 tror jeg på dinside.no) hvor den hvite fargen helte mot gult i hjørnene.

Lenke til kommentar
Vel? Banding? Hvordan er hvitfargen fordelt? Kjøpte en 20" widescreen en gang (Nec gwx som fikk 10 av 10 tror jeg på dinside.no) hvor den hvite fargen helte mot gult i hjørnene.

6262313[/snapback]

 

 

ingen banding, hvitfargen finner jeg ingenting å klage på (var ubehagelig såklart å ha på mspaint og ha hvit fullskjerm :roll: )

 

(første lcd skjerm jeg har på stasjonærpc, så vet ikke hva jeg skal nevne, svarer på de spørsmål jeg får som jeg kan svare på :) )

Lenke til kommentar

:)

d.e.f.i.n.i.t.i.v.t.

angrer ikke for en krone, selv om den kostet like mye som tven min. dette er en god investering som vil gjøre seg godt på hybel.

men nå som jeg først har en lcd widescreen så skjønner jeg godt at folk gjerne vil ha den 24"widescreen, hadde vært enda mere digg :)

 

de ergonomiske stillene er også perfekte. kan vri den utrolig mye :)

må bare true folk til å ikke røre skjermen, vil ikke ha fingeravtrykk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takk for at du tar deg tid til å svare på spørsmål. Er overflaten "ruglete" slik som 2005 modellen? Lurer på hvor i granskauen det blir av min.. Kan du ta en titt bak på skjermen og se etter et klistremerke for modelltype (tror det står A01 eller noe liknende)? Skulle gjerne ha sammenliknet med min når jeg får.

 

Til dere som er usikre på valg mellom 20 og 24". Det er ikke verdt de ekstra fem tusen kronene for de ekstra fire tommene med mindre du ser dette som en absolutt nødvendighet som profesjonell bruker.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

rev A00 står det-

laget i tsjekkia (eller hvordan det nå skrives på norsk)

 

han fra dell sa at det er en annen revisjon enn dem som slet med banding i amerika.

 

edit:

plusset på: ruglete skjerm? hmm. aner ikke hvordan 2005'en her, men jeg syns min er helt fin da

Endret av BeinE
Lenke til kommentar
rev A00 står det-

laget i tsjekkia (eller hvordan det nå skrives på norsk)

 

han fra dell sa at det er  en annen revisjon enn dem som slet med banding i amerika.

6264929[/snapback]

 

Det er sant. Dell har egne fabrikker i Europa, mens USA bestiller fra fabrikker i østen. Bandingproblemet kommer kun fra fabrikkene i østen, og om man skulle ha et bandingproblem så har dell lagt ut en fix på forumet sitt.

Lenke til kommentar

Fikk telefon fra linjegods/schenker tidligere i dag og sa at pakken hadde komt (bestilte 18.mai) og kunne få den levert etter kl.16 i dag. Men når jeg sjekket leveringsstatusen til linjegods på nettet nå nettopp, så hadde idioten som ringte meg skrevet leveringsdato 08.08.06 :wallbash: ! Dermed har ikke pakken kommet med leveringsbilen som kjører ut lokalt, og linjegods leverer kun på tirsdager og torsdager!! :realmad:

Lenke til kommentar
Fikk telefon fra linjegods/schenker tidligere i dag og sa at pakken hadde komt (bestilte 18.mai) og kunne få den levert etter kl.16 i dag. Men når jeg sjekket leveringsstatusen til linjegods på nettet nå nettopp, så hadde idioten som ringte meg skrevet leveringsdato 08.08.06 :wallbash: ! Dermed har ikke pakken kommet med leveringsbilen som kjører ut lokalt, og linjegods leverer kun på tirsdager og torsdager!! :realmad:

6269635[/snapback]

 

uffa.. føler med deg :(

 

 

Funnet en ting jeg ikke liker, men det gjelder vel de fleste store skjermer, at jeg ikke har bilde under pre-boot, som i bios etc.

(gjelder kun dvi tror jeg)

så får ikke bootet opp og reinstallert grub til å boote opp linuxen igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...