Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

fått testet skjermen godt nok. ser med en gang at teksten er "blurry" selv i desktop modus. i tillegg ser jeg jo bandingproblemet tydelig. denne skjermen skal dell gladelig få tilbake! står at den er laget i tsjekkia, A00. FAEN

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
fått testet skjermen godt nok. ser med en gang at teksten er "blurry" selv i desktop modus. i tillegg ser jeg jo bandingproblemet tydelig. denne skjermen skal dell gladelig få tilbake! står at den er laget i tsjekkia, A00. FAEN

6274302[/snapback]

 

merkverdig.

har samme rev og min har helt klart bilde, og ingen banding problemer. og de skulle ikke ha noen problemer med banding her i europa heller. selger sa jeg skulle kontakte ham om jeg hadde problemer, så det er vel bare å telefonterrorisere ham da. :innocent:

 

håper du får en skikkelig skjerm tilbake :yes:

Lenke til kommentar

Herligt! Fikk skjermen min i dag :D . Ser at min skjerm også er produsert i tsjekkia, men kan ikke se noen problemer til nå. kontrasten er veldig bra! Når jeg har en svart bakgrunn, så er den like svart når jeg ser den på 90 graders vinkel! Veldig imponerende i og med at en kamerat av meg har en 2005fpw som blir mer rødlig bare på 45 grader... har ikke fått testet den på bf2 enda, men blir ikke lenge til :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kan dere som har den tsjekkiske A00 modellen si hvilke skjermkort og drivere dere bruker, eventuelt andre skjerminstillinger? mener det stod bak at den også er laget i kina >_<

Lenke til kommentar

ser at skjermen går for ca $400 i usa, og det er jo godt under 1/2 pris av her hjemme.

problemet er jo at det er få amerikanske nettbutikker som sender varer utenfor usa, og da gjerne til sinnsyke priser.

er det noen som har tips om nettsteder som shipper varer til en overkommelig pris? i så fall er det jo lett å spare noen tusenlapper...

Lenke til kommentar
kan dere som har den tsjekkiske A00 modellen si hvilke skjermkort og drivere dere bruker, eventuelt andre skjerminstillinger? mener det stod bak at den også er laget i kina >_<

6281035[/snapback]

 

 

Ser at min skjerm har rev. A02... Var kanskje greit å vente litt på skjermen min da :cool: . Men er det ikke skjermene som er laget i kina som har banding problemet?

Har forresten ati x850xt og bruker omega driveren....

Endret av Gjøk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Liten heads up. I Juli får Dell inn A02 versjon av 2007fpw, så da er det trygt å bestille. Allikevel er det rart at BeinE har fått en korrekt skjerm. Står det kinesiske tegn bak på din?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Liten heads up. I Juli får Dell inn A02 versjon av 2007fpw, så da er det trygt å bestille. Allikevel er det rart at BeinE har fått en korrekt skjerm. Står det kinesiske tegn bak på din?

6289797[/snapback]

 

 

kikket nøyere etter.

står noen kinesiske tegn noen steder, men det står made in czech rep. og rev a00.

 

sprang litt rundt i WoW og halflife2 nå, syns fortsatt fargene er gode og klare, og skriften både i spill og windows er helt klar.

Lenke til kommentar

plager meg fortsatt at jeg ikke får opp boot fra bios på skjermen fortsatt. får KUN om jeg unplugger strømmen. men får bare en gang. går jeg inn i bios så får jeg "kunst" (alle fargene i en klyse) på skjermen, helt frem til windows' bootbilde-

fungerer med VGA kabel, men da er windows skriften stygg. kan nok fikses. men ikke like gode farger med vga.

Lenke til kommentar

Mekket meg sommerjobb idag, så jeg vet at ~15.000 kommer inn på konto etterhvert.

 

Jeg tenkte at det kunne vært stas med en skjerm ved siden av laptopen, men den har dessverre ikke DVI utgang, kun VGA.

 

Har noen testet bildet med VGA tilkobling? Jeg kan takle at det ikke er helt optimalt, men er det så ille at jeg ikke bør gjennomføre "investeringen"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

darkadmin: Det er virkelig så vanskelig å sjekke for deg selv?

 

Tok meg i underkant at 20 sekunder å bekrefte dette via websiden til dell...

 

Prisforskjellen gjelder ikke bare dette produktet, så godt som alt er billigere i USA. Ja, det finnes unntak og forskjellen er ikke ikke alltid like betydelig som i dette tilfellet.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...