Gå til innhold

Tråden om DELL 2007FP/2007FPW


Anbefalte innlegg

Min var jeg ganske uheldig med, tok en uke selv om jeg bor i kr. sand.

(fikk ikke tak i den fra linjegodslageret før da)

 

Kjekssjokolade, det er en egen knapp for valg av inputkilder, kan du ikke bare bruke den?

7683444[/snapback]

 

Jo, det er det, men da får jeg bare et lite bilde av det jeg putter inn, og et annet som enten er blått eller viser det som er på skjermen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det virker nesten som om bildet er litt "skittent".

7434890[/snapback]

Her og, fikk min i dag og synes bildet er veldig "skittent", dog litt mindre fra litt avstand... Men det er likevel irriterende på hvit.

 

Synes fargene er litt dystre, har dere noen gode innstillinger jeg kan bruke? Synes fargene er veldig mørke i forhold til min nec1770nx.

Lenke til kommentar
Hvor mange døde pixler må man akseptere på Dell skjermer?

7711872[/snapback]

Hos Dell så må vi faktisk ha hele 6 pixelfeil for å sende tilbake. Jeg har bare en, skulle ønsket ingen, men hei, skjermen har jo ekstremt bra bildet, sortnivå, innsynsvinkel og farger! Jeg kunne rett og slett ikke sende den inn igjen, for så bestille en ny en og vente i 1 1\2 uke igjen.

7347482[/snapback]

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å sende den tilbake på angreretten hvis man har en eller flere døde pixler?

 

Det ser ut som at mange er fornøyd med denne skjermen. Jeg har tenkt til å kjøpe 2007WFP (hadde egentlig lyst på 2007FP, men det blir for dyrt). Er det noen andre skjermer som jeg bør se på, som er bedre?

 

Jeg har lest noe om banding problemer eller noe sånt. Er det det på denne skjermen, og hvor ille er det isåfall?

Lenke til kommentar

Disse skjermene har store banding problemer i gaming og multemidia mode, men det er bare å la være å bruke de. Eneste fordelen skulle være bedre støtte for lavere oppløsninger i de modusene. i Desktop mode er ikke banding noe problem på de nye revisjonene.

 

Trodde compositt kun kjørte en oppløsning, jeg.

Lenke til kommentar

Disse skjermene har store banding problemer i gaming og multemidia mode, men det er bare å la være å bruke de. Eneste fordelen skulle være bedre støtte for lavere oppløsninger i de modusene. i Desktop mode er ikke banding noe problem på de nye revisjonene.

 

Trodde compositt kun kjørte en oppløsning, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...