Gå til innhold

Min Mening Om Creative ZEN Vision:M


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Video kodeken er grei, men oppløsningen er for høy, audio kodeken støttes ikke og det er for mange kanaler på lyden.

 

Siden det er så mye som må endres blir det litt tungvindt. Du kan prøve Alltoavi, men jeg er ikke sikker på om det virker. Eller så kan VirtualDubMod gjøre lyden til 2 kanaler og et kodek som virker, men det er en litt tungvindt måte. Vet ikke om den kan endre på oppløsningen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at spilleren oppfatter mange av sangene som "Unknown" eller Ukjentm, selv om de blir overført med fullt navn og div.

Da er det litt dumt at man ikke kan redigere navnet på filen inne på spilleren..

 

 

ellers synes jeg spillern er top, Video avspillingen er genial når du først finner ut hvordan du skal få inn filmer

Lenke til kommentar

Er du sikker på at alt står i ID3 taggen? Høyreklikk på sangen og trykk egenskaper, sammendrag og avansert eller last ned et program som f.eks. Tag&Rename for å skjekke og evt. endre det.

 

Du kan endre ID3 taggene på sangene som er på spilleren. Høyreklikk på sangen i Media Explorer og trykk Edit Track Properties.

 

 

Jeg synes spilleren er veldig bra. Synes ikke den er for stor.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn finner ikke pcen min den nye Zen Vision:m... Har USB 1,1 og xp med bare service pack 1, men skulle nå kunne funke fordi? Er jeg kanskje nødt til å registrere produktet? Har nemlig ikkje internett på hjemmepc'en akkurat nå..

 

Har installert Media Exploreren og MediaSource Organizer. Trenger servicepack 2 for windows media player 10, og det gidde jeg ikke før jeg har formatert...

 

Noen som kan tipse meg i riktig retning?

Lenke til kommentar
Display polish kr 39,-

 

Beskyttelsesfilm kr 39,-

 

Har ikke brukt disse selv, men er de er billige - og en Zen krever litt pleie. =)

 

Apples Ipod(er) kan nok også ha god nytte av dette, men med tanke på selskapets holdning ovenfor kunder ville jeg nok ha tatt kontakt med deres Legal Department først.. hehe.

6091669[/snapback]

 

jeg kjøpte dette, og det virket som bare det, noe av det beste jeg har sett.

 

Skjermen er god som ny igjenn :D

Lenke til kommentar

Da har jeg også mottatt min M og må si jeg er fornøyd så langt. God skjerm og god lyd. Litt teit at man ikke får med vanlig strømkontakt i tillegg til at man ikke kan spille samtidig som den står i "dock'en". Litt knotete menystyring men finner vel ut av det etterhvert.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg AV-kabel i dag. Fungerer over all forventning. Det eneste teite er at det virker som om bildet automatisk går over til fjernsynet når jeg kobler den til. Det er greit når jeg skal se på film, men hvis jeg har tenkt å koble den til et stereoanlegg med samme kabelen blir det ikke enkelt å styre musikken ...

Lenke til kommentar
Kjøpte meg AV-kabel i dag. Fungerer over all forventning. Det eneste teite er at det virker som om bildet automatisk går over til fjernsynet når jeg kobler den til. Det er greit når jeg skal se på film, men hvis jeg har tenkt å koble den til et stereoanlegg med samme kabelen blir det ikke enkelt å styre musikken ...

6597752[/snapback]

Du får vel ikke til å koble til video-kabelen til et stereoanlegg uansett? Bare de to lyd-kablene? :)

Lenke til kommentar

Har du prøvd å koble den til et stereoanlegg? Fikk inntrykk av at du bare hadde koblet den til en TV, og da forsvant bildet. Jeg vil tro at bildet fortsatt holder seg på spilleren når du bare kobler til lyd-kablene og ikke video-kabelen til et stereoanlegg. Men jeg har ikke prøvd selv, så vet ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...