Gå til innhold

Min Mening Om Creative ZEN Vision:M


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har prøvd å oppdatere flere ganger, både med amerikansk og europeisk firmware.

 

Beskyttelsesfilmen er nok bedre for de som har en fin flate fra før av.

Min ZEN var helt oppripet da jeg tok den på, så jeg merket ikke mye forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm... jeg gnidde i en halvtime, er ikke det nok?  :cry:

6174644[/snapback]

 

Det ville jeg tro er lenge nok ja :dontgetit:

 

BTW går det an å legge inn video med subtitles?

6174692[/snapback]

 

Du kan ikke legge inn en videofil og en undertittelfil, men hvis undertitlene er integrert i videoen går det selvsagt bra.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg for en Vision:M, til fordel for en iPod, grunnet batteritid, AC-adapter, radio og tekniske finesser.

Men det er en ting jeg trenger litt erfaringer med, og det er kvaliteten. De som har hatt den en stund, er det noen problemer med materialet? Zen Micro har jo hatt problemer med minijack-utgangen, som svært mange MP3-spillere har hatt, og det at spilleren ikke går i stykker rett som det er, er ganske tungtveiende. (At det kommer endel riper på spilleren, er nå så)

Dessuten lurer jeg på hvordan knappene er. Har forsøkt en utstillingsmodell uten innmat, og knappene virket litt spesielle, jeg lurer på om de er greie å trykke på.

Lenke til kommentar

Du har gjort et godt valg! Akkurat samme grunner jeg hadde for å velge bort iPod. Har ikke angret et sekund.

 

Kvaliteten synes jeg er veldig bra. Ingen slark eller knirk. Jack-kontakten min er det ingen problemer med... Det er selvfølgelig viktig at du behandler spillren bra. Så lenge du behandler den pent, vil den holde lenge. Jeg har hatt min siden begynnelsen av mars. Har brukt den omtrent hver dag uten at det nesten er synlig. Jeg bruker bæreveska som følger med, og det er et krav om du vil holde spilleren pen lenge. Knappene er kanskje i overkant harde, men det glemmer du når du får brukt spilleren litt. Tror de blir litt mykere etterhvert også.

 

Du må ta produktet for hva det er, og ikke tro det tåler hva som helst. Kjenner mange som bytter mp3-spillere/mobiler nesten flere ganger i året fordi de går i stykker. De klager på dårlig kvalitet, men grunnen er selvsagt at de ikke behandler produktene godt nok...

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe denne spilleren til uka, og har lyst til å holde den gansk pen, så lenge det er mulig.

 

Ser det finnes masse beskyttelser på Ebay, som f.eks denne og denne,

Noen som har testet noe slikt?

 

Ja de er stygge(finnes i mange farger), men kanskje kjekt å bruke. Har ikke sett dem til salgs andre steder enn ebay (hvor det i tillegg selges tusenvis). Noen som vet om det selges noe lignende Norge?

 

Ser det er mange som sutrer om at spilleren er ganske tykk, så da er kanskje ikke dette løsningen... Kanskje det gjør knappene enda hardere å trykke på også... :hmm:

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nesten bestemt meg for å skaffe meg en slik, men en ting jeg lurer litt på er lydstyrken. Er den i stand til å virkelig røske i trommehinnene, eller er den som mange andre lignende produkter i dag alt for lydsvak for oss som liker å spille av ting på 11?

Min forrige bærbare musikk-dings var en Sony Discman, hvor volumet var litt for lavt. Det virket som om den var "plombert", siden streken som representerte volumet stoppet før den fylte hele skjermen på fjernkontrollen. Dette gjorde IKKE minidiscen jeg hadde før dette, den spilte så det rista i hypofysen. Jeg liker å ha det på såpass høyt at det lukker ute all vanlig støy, som f. eks. at jeg slipper å høre lyden av bussen på vei til jobb.

Lenke til kommentar
Jeg har nesten bestemt meg for å skaffe meg en slik, men en ting jeg lurer litt på er lydstyrken. Er den i stand til å virkelig røske i trommehinnene, eller er den som mange andre lignende produkter i dag alt for lydsvak for oss som liker å spille av ting på 11?

Min forrige bærbare musikk-dings var en Sony Discman, hvor volumet var litt for lavt. Det virket som om den var "plombert", siden streken som representerte volumet stoppet før den fylte hele skjermen på fjernkontrollen. Dette gjorde IKKE minidiscen jeg hadde før dette, den spilte så det rista i hypofysen. Jeg liker å ha det på såpass høyt at det lukker ute all vanlig støy, som f. eks. at jeg slipper å høre lyden av bussen på vei til jobb.

6301454[/snapback]

 

Etter det jeg har lest, synes mange at volumet er for lavt. For meg passer det til en hver tid å ha volumet 50% av maksimum, men jeg liker å høre på musikk så jeg ikke får hørselsskader...

 

Løsningen er å laste ned amerikansk programvare som ikke har sperre på volumet. Det finnes en guide her på forumet for hvordan man skal laste ned programvaren.

 

Edit: Her står det hvordan du får høyere volum.

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Jeg har nesten bestemt meg for å skaffe meg en slik, men en ting jeg lurer litt på er lydstyrken. Er den i stand til å virkelig røske i trommehinnene, eller er den som mange andre lignende produkter i dag alt for lydsvak for oss som liker å spille av ting på 11?

Min forrige bærbare musikk-dings var en Sony Discman, hvor volumet var litt for lavt. Det virket som om den var "plombert", siden streken som representerte volumet stoppet før den fylte hele skjermen på fjernkontrollen. Dette gjorde IKKE minidiscen jeg hadde før dette, den spilte så det rista i hypofysen. Jeg liker å ha det på såpass høyt at det lukker ute all vanlig støy, som f. eks. at jeg slipper å høre lyden av bussen på vei til jobb.

6301454[/snapback]

Den er nok blokkert ja, du kan ikke spille så høyt at det "røsker" i trommehinnene :p Men tror det fantes en metode for å fjerne den blokkeringa, ble postet tidligere enten i denne tråden eller en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...