Gå til innhold

Min Mening Om Creative ZEN Vision:M


Anbefalte innlegg

Til dere som har tenkt til å kjøpe beskyttelse til spilleren så vil jeg anbefale InvisibleShield. Jeg har kjøpt det og det funker veldig bra.

6342825[/snapback]

Oi, stilig :) Kjøpte slik greie de selger på Clas Ohlson, men det ble veldig stygt, masse bittesmå luftbobler osv under... Hvordan funker det der InvisibleShield-greiene? Ser man masse mini-bobler under, eller er den så og si "usynlig"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bar lurer på om noen har erfaringer med den ripefjerneren fra chlas jeg...?? skal prøve selv.. men kan noen si sikkert at den IKKE ødelegger skjermen.. ikke så farlig om ripene ikke går vekk, men at skjermen ikke blir ødelagt pga den er det viktigste å vite..

Lenke til kommentar
bar lurer på om noen har erfaringer med den ripefjerneren fra chlas jeg...?? skal prøve selv.. men kan noen si sikkert at den IKKE ødelegger skjermen.. ikke så farlig om ripene ikke går vekk, men at skjermen ikke blir ødelagt pga den er det viktigste å vite..

6351240[/snapback]

 

Hva heter den? Er det Dsiplex du har tenkt å prøve, kan du spare deg for bryet med å prøve den.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting til jeg.. Har lest her på forumet at man kan kjøpe en vanlig videokabel og bare skifte på fargene. Men finner ikke ut hvilken kombinasjon som passer? kjøpte på chlas i dag.. Har søkt, men finner det ikke igjen, så fint om noen kunne legge det ut på nytt!

Lenke til kommentar

Det var rart. Du har riktig kabel? Ser den lik ut som den på det nederste bildet til kjehaako?

 

Det er jo bare å prøve deg fram. Putt den ene kabelen i det gule hullet på TVen, så prøver du den neste kabelen og så den siste. Se hvilken av de som gir bra bilde.

 

edit: Har du stilt inn riktig på spilleren?

System -> Foto-/Videoinnstillinger -> Videoutgang: Auto (PAL)

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Som dere ser i linken over, og på disse bildene, er det litt mer enn bare å sette den røde pluggen i den gule kontakten på TVen. Det er ikke umulig å bytte om på ledningene, men det har en tendens til å bli litt dårlig kontakt, og ikke alltid noen pen løsning.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

av-pinouts.jpg

zen-vision-m-3.5mm-4-pole-rca-thumb.jpg

Lenke til kommentar

vil bare si til ALLE som skal kjøpe seg sånn skjermbeskytter..

 

IKKE KJØP DEN PÅ CHLAS!!

 

den har ødelagt skjermen min.. prøvde å ha den på, men det så bare dumt ut, og skjermen ble vilt dårlig å se på! når jeg da tok den av ble den rutete og støvete! prøvd å "vaske" det av men sitter fortsatt.

Lenke til kommentar

Du må ikke laste ned firmware, men du kan hvis du har lyst.

 

Den kommer ikke som ekstern harddisk, men den kommer opp i min datamaskin, og da er det bare å dra videoene over i video mappen. Jeg tror filene må være .wmv eller .avi og så må kodeken være wmv9, mpeg1/2/4-SP, Motion-JPEG, DivX 4, 5 eller Xvid. Du får besked hvis ikke videoen støttes

Lenke til kommentar

Det greieste er å konvertere. Jeg har f.eks. et par sesonger med Family Guy, og en av de var bare å slenge rett inn. De andre måtte konverteres før den ville spille dem av, men de var det tross alt ganske stor oppløsning og bitrate på.

 

Har forresten kjøpt InvisibleShield etter gode erfaringer andre har hatt her, og det ser veldig bra ut. Det skjuler også til dels gamle riper, jeg hadde min i to uker før jeg fikk beskyttelsen til det, og allerede da var det litt riper på saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...