Gå til innhold

Beste filmkarakter, FINALE.


Dotten

Hvilken filmkarakter er best?  

474 stemmer

  1. 1. Hvilken filmkarakter er best?

    • John Mcclane - Die Hard
      103
    • James bond (i Sean Connery sin skikkelse)
      85
    • Tyler Durden - Fight Club
      94
    • Blondie - The Good, the bad and the ugly
      45
    • Jack Sparrow - Pirates of the Caribbean
      112
    • Alexander de Large - A clockwork orange
      35


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jack Sparrow er et hakk under alle andre, hva får folk til å stemme på han?`

6053476[/snapback]

Det er den filmen folket her inne har sett.

6054053[/snapback]

 

Jepp, synd folk ikke får med seg perler som GBU bla.

 

Syntes heller ikke Tyler Durden eller John McClane har noe på en slik liste å gjøre heller. Torgo derimot! :(

 

Og ja, jeg har sett alle filmene, for de som lurte.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Det er jo tydelig at Blondie og Alex ligger lengere bak fordi folk ikke har sett de filmene. Jeg synes man burde ha sett alle de aktuelle filmene før man har grunnlag for å avgi en stemme.

6060170[/snapback]

Dårlig gjort å tvinge folk til å sitte gjennom Pirates for å kunne stemme på en skikkelig kandidat?

Lenke til kommentar
Hahaha, så sant.

 

Men du burde virkelig sitte gjennom The Good, the Bad and the Ugly. Kanskje du hadde skiftet mening etterpå?

6060209[/snapback]

Det skal en del til for meg, da ACO ligger på 2. plass på listen min av to grunner (Kubrick, og Alex), men jeg er nødt til å se de første to først.

Lenke til kommentar

Her ble Tyler Durden slått på den absolutte målstreken. John Macclane var bare nødt til å stikke av med seieren. De er begge to perfekte karakterer. Men John Macclane er mannen i gata. Han har vært ute en regnværsdag før. Tyler Durden, og de andre, blir bare nødt til å bøye seg i støvet.

 

  • John Macclane
    (Mannen i gata. Vært ute en regnværsdag før)
  • Tyler Durden
    (På alle mulige måter en topp karakter. Kanskje for perfekt?)
  • James Bond
    («Bond. James Bond» - Trenger en si mer?)
  • Alexander de Large og Jack Sparrow
    (Verdige til finaleplass. Men vet ikke om jeg vil si mer enn det)

*mimrer om da han var å så die hard 3 på kino for første gang*

Lenke til kommentar
Da min store favoritt Jack Torrance ikke kom til finalen, ble det disse i stedet:

 

John Mcclane - Die Hard: Hvis jeg hadde sett #1, og hvis han der er minst like god som i #3, så hadde jeg stemt på han. 

6052515[/snapback]

 

!!

Ikke sett Die Hard 1?

(*mumle noe om grisebank*)

Det er jo den første og definitivt beste av trilogien. Se den.. eller bedre, kjøp den. :)

 

On topic:

Min stemme gikk nok til John Bruce McLane Willis. Kjappe kommentarer, fryktløs, snartenkt og det til tross for at han alltid er bakfull (som av en eller annen grunn Bruce Willis' karakterer pleier å være). Takk for at du ga oss gutta gullkorn som disse:

- Yippi-ki-yeah, Motherf***er

- Now I have a machine gun, ho ho ho

- No f***ing sh*t, lady. Do I sound like I'm ordering a pizza??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skjønner ikke all dette fuzzet rundt Blondie, jeg. Jo visst er han kul, men ikke på langt nær så rå som de Large eller Durden.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke all dette fuzzet rundt Blondie, jeg. Jo visst er han kul, men ikke på langt nær så rå som de Large eller Durden.

6062284[/snapback]

 

Siden du er mod kan du vel tilfeldigvis slenge på et par ekstra stemmer på Tyler eller hva? :innocent:

6062381[/snapback]

 

Ay Caramba! Da vil denne mod komme med represalier og gi Mcclane enda mer stemmer ;)

 

Mcclane er ingen hobbypsykolog med en haug med komplekser som absolutt må overanalysere alt eller være så forbanne innviklet. I motsetning til enkelte andre karakterer :innocent:

 

Han går rett frem, rå kraft, sier hva han mener, er en good guy og tar seg ikke tid til å dulle med folk med en haug av komplekser. "Be a man".

 

Er rett og slett genial enkel.

 

Skal si det skifter her, hver gang jeg kommer innom så er det en ny i ledelse.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Skjønner ikke all dette fuzzet rundt Blondie, jeg. Jo visst er han kul, men ikke på langt nær så rå som de Large eller Durden.

6062284[/snapback]

 

vel han var den første ekte action helten, uten han ville det kanskje ikke vært noen: Rambo, Mcclane, Terminator

 

men john McClane er fremdeles kulere

Lenke til kommentar
Skjønner ikke all dette fuzzet rundt Blondie, jeg. Jo visst er han kul, men ikke på langt nær så rå som de Large eller Durden.

6062284[/snapback]

 

vel han var den første ekte action helten, uten han ville det kanskje ikke vært noen: Rambo, Mcclane, Terminator

 

men john McClane er fremdeles kulere

6062496[/snapback]

 

Blir vel ikke nødvendigvis bra av å være den første?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke all dette fuzzet rundt Blondie, jeg. Jo visst er han kul, men ikke på langt nær så rå som de Large eller Durden.

6062284[/snapback]

 

vel han var den første ekte action helten, uten han ville det kanskje ikke vært noen: Rambo, Mcclane, Terminator

 

men john McClane er fremdeles kulere

6062496[/snapback]

 

Blir vel ikke nødvendigvis bra av å være den første?

6062529[/snapback]

 

Er man den første er man vanligvis bra, for ellers ville jo ikke andre prøvd å etterligne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...