Gå til innhold

Nyhet: Nokia 8800 i gull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Så harry ! Fatter ikke at noen vil ha det der, gå rundt og se ut som en skikkelig Pimp

6042008[/snapback]

Det har visst blitt populært å leve opp til den såkalte p.i.m.p.-stilen (hallikstilen), jeg synes det kan være tøft til en viss grad, men denne gikk langt over den graden, noe så harry.

:)

Endret av warpig
Skrevet

Synest ikkje utseende var så dårlig eg, hadde det ikkje vært ekte gull, men eit vanleg deksel i gullfarge kunne eg lett ha hatt telefonen.

Skrevet

Jeg syns det ble stykt med den gull fargen.

Stål utgaven er mye penere og mye billigere.

Å kjøpe en stygg dyr telefon som blir rett rappet ser jeg ikke noen grunn til. (..selv om 12 000 er alt for dyrt for meg uansett)

Skrevet

Skulle kommet i hvitt gull. Da viser man både økonomisk styrke og stil, uten at det blir harry eller prangende som jeg skjønner folk synes denne 8800-versjonen er.

Men men. Bra man har noe å velge i :)

Skrevet
Skulle kommet i hvitt gull. Da viser man både økonomisk styrke og stil, uten at det blir harry eller prangende som jeg skjønner folk synes denne 8800-versjonen er.

Men men. Bra man har noe å velge i :)

6043006[/snapback]

Enig... tror nok gull-versjon slår bedre an i andre land der gull er mere status enn her...

Skrevet (endret)

Jeg likte kontrasten mellom gull og sort men synes ikke så mye om denne telefonen ellers. Synes den er for dyr i utgangspunktet. (dan ordinære altså!)

Endret av BMP
Skrevet

Jeg ser ikke så veldig mye i denne telefonen. For det første liker jeg ikke designet, for det andre er ikke gull så status her nei, og for det tredje så betaler man enormt for heller midt-på-treet spesifikasjoner. :p

• Opprett ny...