Gå til innhold

Tom Clancy spillene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var stor fan av det opprinnlige GR, og kan ikke si at jeg er missfornøyd meg GRAW(snakker da om PC-versjonen, xbox versjonen var langt dårligere).

Sant nok har vi har disse findemarkørene og taktikkkartet, men disse bruker jeg ikke så det bryr meg mindre. Må jeg er i kampens hete er det 2 ting jeg stoler på og det er meg og riflen min.

Når jeg setter ut på oppdrag i GRAW sitter jeg med samme følelsen som når jeg spillte GR, og det gjør jeg også når oppdraget er fullført. Så _for meg_ så er dette på alle måter en verdig oppfølger.

Mistenker at det er endel her som ikke husker helt hvordan det opprinnlige GR var, som vi alle vet "var allt mye bedre i gamledager"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at du mener at mange syntes spillene var bra da de var ute, men om folk skulle prøve dem i dag, ville de ikke føles så gode ut lenger.

I såfall må jeg si at jeg er uenig. Jeg spiller GR av og til enda (hadde en skikkelig hardcore-runde i juleferien og rundt deromkring, hvor jeg spilte med noen kompiser døgnet rundt), og jeg sitter ikke igjen med en tom følelse av at "ting var bedre i gamledager - nå kan ikke spill fornøye oss lenger, selv ikke de gamle".

Om kompisa bare inviterer meg igjen, blir jeg gjerne med å spille mer. Er utrolig tøft å spille COOP, men noe jeg faktisk synes er enda kulere, er at man kan spille mot hverandre på en helt fenomenal måte (at man har sitt eget lag og et/to NPC-lag man kan styre rundt).

Var utrolig fett å plassere ut NPC-lagene rundt omkring, slik at de overrumplet fienden når han kom traskende forbi. Tøft å omringe dem også. Da hadde de ikke mye sjanse, da! :D

Skrevet (endret)
Jeg regner med at du mener at mange syntes spillene var bra da de var ute, men om folk skulle prøve dem i dag, ville de ikke føles så gode ut lenger.

6036345[/snapback]

Nei, det jeg mener er at folk glemmer fort. Og hvis man setter seg ned og spiller GR for så og spille GRAW vil man se at alt det som gjorde GR så bra har GRAW også(hvis ikke jeg har oversett noen vesentlig i GR da).

EDIT: Jeg sier på ingen måte at GR er et dårlig spill, jeg elsker det spillet. Og i coop på lan stråler det virkelig. Det jeg er uenig med mange her på er at GRAW ikke er en verdig etterfølger, GR2 var en uverdig etterfølger, GRAW til pc har allt man kunne ønske seg(med unntak av et jungel kart da, men det kommer nok).

Endret av Civilix
Skrevet

Kanskje skal jeg kjøpe GRAW når jeg får meg en kraftig nok PC til å kjøre det på høyeste grafikk (om jeg spiller på noe lavere ser jo alt helt tragisk ut jo!), og når det har kommet en mod/tweak som endrer den forferdelige FOV'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...