Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet om et modd som gjør at man kan bruke våpen mens man rir på hest??

 

det er noe som har irritert meg siden første gang jeg spilte spillet, at fakkel er det eneste du kan holde i hendene når man rir..

8053724[/snapback]

det er ikke mulig enda og bruke våpen mens man rir, men det er en mod som gjør at men kan kaste spells mens man rir

Lenke til kommentar

Finnes det noen mod som endrer på kjøp/salg-systemet? Altså, slik at man kan holde inn en hurtigtast samtidig som man trykker på et item for å selge/kjøpe en/alle, uten å måtte trykke på et utall knapper hele tiden. Det er smått irriterende når man har inventoryen full av ymse dritt som man vil kvitte seg med.

 

Jeg har søkt litt rundt, men har ikke vært i stand til å finne noe.

Lenke til kommentar
Finnes det noen mod som endrer på kjøp/salg-systemet? Altså, slik at man kan holde inn en hurtigtast samtidig som man trykker på et item for å selge/kjøpe en/alle, uten å måtte trykke på et utall knapper hele tiden. Det er smått irriterende når man har inventoryen full av ymse dritt som man vil kvitte seg med.

 

Jeg har søkt litt rundt, men har ikke vært i stand til å finne noe.

8089676[/snapback]

Har du sjekka på tessource.net eller planetelderscrolls.gamespy.com?

 

Hvis det finnes en mod, er det der du vil finne det.

Lenke til kommentar

Fordi den konstant ligger nær toppen av listen i alle fall.

 

Det ble for mange sticky'er her etterhvert, slik at det ble liten plass til ordinære tråder. Det er en ulempe fordi tråder som fortjener oppmerksomhet/svar da altfor lett "forsvinner" til side 2, hvor ingen ser dem lenger.

 

Derfor laget MiSP en samlesticky med linker til de andre tidligere stickyene, inkludert denne tråden og for eksempel min skillinnføring, og så ble disse løsnet. Om dette var en god løsning kan selvsagt diskuteres. Hvor mange som faktisk følger de linkene vet jeg ikke.

 

Ellers kan du i prinsippet si at sticky er mest aktuelt for tråder som er informative men som ikke inviterer til diskusjon. Altså tråder som "alle" burde lese, men som ingen svarer på og som dermed står i fare for å forsvinne ut av syne. Det er ikke tilfelle for denne tråden, siden folk diskuterer mods her hele tiden.

 

Men det er altså et paradoks at jo flere stickyer vi lager i et forum, jo større behov er det for enda flere, fordi "levetiden" (den tiden en tråd befinner seg på førstesiden i forumet) blir tilsvarende mindre.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...