Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!


Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt en titt på Natural Environments 2.1.3, og jeg kan ikke uten videre bruke det samme installasjonsskriptet som jeg brukte til 2.1.2. Jeg prøver å få svar på et par spørsmål, og etter jeg har fått svar på det, skulle det ikke gå lange tiden før skriptet er lastet opp, på lik linje med skriptet for Oscuro's Oblivion overhaul og skriptet for Kobu's Character Advancement System.

8325694[/snapback]

 

Hvorfor trenger jeg ett script når det funker som det skal nå?? Skjønner det ikke helt :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SPiller nå med OOO1.31, emn når jeg skal hente martin i kvatch så må jeg først stenge Oblivion Gate som er utenfor kvatch, emn med en gang jeg går inn der tåler jeg bare 2 treff av finden før jeg er død :ermm:

 

Hva skal jeg gjøre/noen tips til hvordan gå fort og på rett måte gå opp i lvl ?

Lenke til kommentar
Hvorfor trenger jeg ett script når det funker som det skal nå?? Skjønner det ikke helt :blush:

8328671[/snapback]

Jeg lager da for hele verden, ikke bare for deg. :) Skriptet er nesten ferdig nå, må bare gjennomteste det. Er ganske stolt av løsningen min der, skriptet er redusert fra en stor mørje av kommandoer og argumenter til hyggelig lett lesning for noen og enhver. :)

 

Edit: Jeg fikk faktisk skryt fra Sotobrastos (Oscuro) himself for skriptet mitt til OOO. :D

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Har tenkt og laste ned den der OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL modden, men har bare 56.6 kb modem så jeg lurte på om det var en plass hvor modden var delt opp??

 

Funker den med andre modder som f.eks Natural Environments 2.1.3, Unique Landscape, Servant Of The Dawn (quest mod), Thievery in Imperial City (quest mod), Ayleid Meteoric Iron Weapons (nye sverd), nye byer (eller gårder), Parallax Cities GigaPack.

 

Skifter OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL på texturene eller bare på gameplaye?? Og hva endrer seg mest?

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
*Snipp*

Den legger til noen flere Quest, våpen, armor, clothes og masse sånne ting og den endrer på level systemet så ting rundt deg ikke levler med deg så nå kan du ikke lenger gjøre mainQuest i lvl 1 !

 

Står mye m,er om hva som skjer om du går in på hjemmesiden dems og jeg tror ikke den endrer noe på landskapet, men det legges til nye textures !

Lenke til kommentar
Har tenkt og laste ned den der OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL modden, men har bare 56.6 kb modem så jeg lurte på om det var en plass hvor modden var delt opp??

8340966[/snapback]

Ikke det jeg vet, beklager.

 

Funker den med andre modder som f.eks Natural Environments 2.1.3, Unique Landscape, Servant Of The Dawn (quest mod), Thievery in Imperial City (quest mod), Ayleid Meteoric Iron Weapons (nye sverd), nye byer (eller gårder), Parallax Cities GigaPack.

 

Skifter OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL på texturene eller bare på gameplaye?? Og hva endrer seg mest?

8340966[/snapback]

Den er fullt kompatibel med Natural Environments 2.1.3, Unique Landscapes og Parallax Cities (den endrer ikke stort på eksisterende teksturer). Thievery in the Imperial City skal visst være kompatibel, og jeg tror den blir integrert i neste versjon (1.32) som kommer ut ganske snart. De andre modifikasjonene aner jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
En link til den Natural Environments ?

8341545[/snapback]

Du finner den hos TESSource, og dersom du bruker Oblivion Mod Manager, finner du installasjonsskriptet mitt her også (inkludert instrukser).

 

Hvorfor begynner det å lagge og hakke når ejg går på en hest ?

8341545[/snapback]

Har du innstillingen "Shadows on grass" aktivert under grafikkinnstillingene? Denne stjeler abnorme mengder prosesskraft, og jeg anbefaler å slå den av.

 

Rot: Les readme-filen til modifikasjonen. Det pleier å stå slikt der.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Installerte nettopp "Akaviri stronghold" men en ting slo meg HVOR I ALLE DAGER ER "STRONGHOLDET" Jeg kan bar ikke finne det (Jeg har aktivert den bare for å ha det sagt) :mad:

8543044[/snapback]

Hvis du har lest det som stod til den mod'n så for du en quest og du og iløpet av den questen så finner du "slottet/festningen"

Lenke til kommentar
Har tenkt og laste ned den der OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL modden, men Skifter OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL på texturene eller bare på gameplaye?? Og hva endrer seg mest?

8340966[/snapback]

 

Vi snakker massive endringer i gameplay + en masse annet snacks. Det er rett og slett for stor forskjell mellom Oblivion med og uten OOO til at jeg kan begynne å forklare det her.

 

Les mer her

 

Versjon 1.32 slippes snart, så jeg spiller vanlig Oblivion mens jeg venter. Snakk om "flat" opplevelse etter å ha spilt OOO 1.31 i månedsvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...