Gå til innhold

TES: Mods i Oblivion, en oversikt!


Anbefalte innlegg

Ok trodde det jeg da det er akkurat så mye ram som 2Gb er :blush:

 

Hvordan forandrer man det i INI. filen da ?

7178258[/snapback]

1. Åpne INI-filen (My Documents/My Games/Oblivion/Oblivion.ini)

2. Søk etter iPreloadSizeLimit

3. Endre verdien til følgende:

--- 1 GB --> 101711872

--- 2 GB eller mer --> 206569472

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for den opp i notisbok så jeg mangler kanskje et program eller skal jeg bare forandre og lagre over den gamle ?

 

Kan nemlig ikke søke i notisbok så kanskje jeg mangler et program for å opne den tenkte jeg ;)

 

Jo under hva finner jeg den ?

Eks General

 

*Edit fant den nå

iPreloadSizeLimit=26214400
står det der og det er jo en høyere verdi skal jeg da forandre på den ?

Og hvorfor bruker den kun 1Gb da ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Er det ikke en mod som lar deg forandere på NPC'enes ansikter?

7186664[/snapback]

Mange mods.

7187052[/snapback]

 

:!: Tenkte meg det.

Men finnes det et program eller lignende? (Som lar deg hente et ansikt, endre litt på det, osv.? (Dårlig forklart. Håper noen skjønner...))

Lenke til kommentar
Jeg for den opp i notisbok så jeg mangler kanskje et program eller skal jeg bare forandre og lagre over den gamle ?

 

Kan nemlig ikke søke i notisbok så kanskje jeg mangler et program for å opne den tenkte jeg ;)

 

Jo under hva finner jeg den ?

Eks General

 

*Edit fant den nå

iPreloadSizeLimit=26214400
står det der og det er jo en høyere verdi skal jeg da forandre på den ?

Og hvorfor bruker den kun 1Gb da ?

7178924[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg for den opp i notisbok så jeg mangler kanskje et program eller skal jeg bare forandre og lagre over den gamle ?

 

Kan nemlig ikke søke i notisbok så kanskje jeg mangler et program for å opne den tenkte jeg ;)

 

Jo under hva finner jeg den ?

Eks General

 

*Edit fant den nå

iPreloadSizeLimit=26214400
står det der og det er jo en høyere verdi skal jeg da forandre på den ?

Og hvorfor bruker den kun 1Gb da ?

7178924[/snapback]

 

Det er ikke en høyere verdi. Øverste er anbefalt 1 GB, nederste er verdien du har:

104857600
26214400

 

Som du ser, er det ett siffer mer på den anbefalte. Du har bare en fjerdedel av det anbefalte. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Får ikke til med noen av disse moddene nesten. Extacter dem i data files, men noen ganger kommer de ikke opp engang på datafiles, og noen gang gjør de det, emn de funker ikke.

Som for eks. blue glass armor modden. Krysser av i data files i launch menu, men armoren er ikke blå i spillet.

Noen her som har tips?

PS: ikke gidd å last ned bodyguardsmodden! :) Uriel septim er en av bodyguardsene dine. Dessuten sniker de seg hele tiden. Ser teit ut!

Lenke til kommentar
Får ikke til med noen av disse moddene nesten. Extacter dem i data files, men noen ganger kommer de ikke opp engang på datafiles, og noen gang gjør de det, emn de funker ikke.

Som for eks. blue glass armor modden. Krysser av i data files i launch menu, men armoren er ikke blå i spillet.

Noen her som har tips?

PS: ikke gidd å last ned bodyguardsmodden! :) Uriel septim er en av bodyguardsene dine. Dessuten sniker de seg hele tiden. Ser teit ut!

7214593[/snapback]

 

Når det kommer til armor osv. må du som regel bytte ut en modell i spillet eller noe sånt....

Husker ikke hvordan det gjøres, men hvis det fulgte med "readme fil", så les den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...