Gå til innhold

Høyeste mobilregning!


occasion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Meste jeg har hatt på en mnd var 16754kr. Ringte meg fra Telenor for å bekrefte at jeg brukte den så mye. 15000 grense hvis ikke noe annet er avtalt :smile:

 

Hører ikke noe fra de lenger nå

Lenke til kommentar

jeg har fremdeles 45 kroner igjen fra ringkontant-kortet jeg fikk av tante til jul i fjor. bruker ikke mobilen så veldig mye akkurat :smile:

 

fikk et nytt av henne for et par dager siden, så da har jeg nok til neste jul.

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-10-03 01:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 10:18, skrev AKIRAx24:

shit!!! hva er det dere bruker mobilene til?????? Jeg har hatt en regning på litt over 2000 kr og jeg holdt på å gå i bakken av sjokk!!! Skal bytte til chess buisness abo..ifølge telepriser og dinside sin kalkulator..skal jeg spare en 14 - 1700 kr i året.


AKIRA



 

____________________________________________________

 

Hehe.. vi bruker telefonen til å ringe med...

(og sender sms seff. blir jo noen kr. av det og)

 

2000 kr. ja.. men det er jo penger det og..

Såeh, kalkulatoren sier det? Den tar vel bare et snitt i hva du bruker sånn ca. fra før. Hva om du plutselig blir en storforbruker, selv om du skifter abonnement.. det er jo en mulighet.. da kan det jo bli litt mer over budsjettet... :smile:

 

Mvh.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 10:29, skrev occasion:

Quote:


Den 2002-10-03 10:18, skrev AKIRAx24:

shit!!! hva er det dere bruker mobilene til?????? Jeg har hatt en regning på litt over 2000 kr og jeg holdt på å gå i bakken av sjokk!!! Skal bytte til chess buisness abo..ifølge telepriser og dinside sin kalkulator..skal jeg spare en 14 - 1700 kr i året.


AKIRA



 

____________________________________________________

 

Hehe.. vi bruker telefonen til å ringe med...

(og sender sms seff. blir jo noen kr. av det og)

 

2000 kr. ja.. men det er jo penger det og..

Såeh, kalkulatoren sier det? Den tar vel bare et snitt i hva du bruker sånn ca. fra før. Hva om du plutselig blir en storforbruker, selv om du skifter abonnement.. det er jo en mulighet.. da kan det jo bli litt mer over budsjettet... :smile:

 

Mvh.

 

 

Det er derfor jeg velger Chess Buisness..det er nemelig for storforbrukere, og jeg vil si jeg er det. Jeg har familie og venner som knapt har regninger over 3 - 400kr. Jeg bruker jo mobilen for å ringe kunder, kolegaer osv...og privat seff.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Apropos regninger.. Jeg har hørt at Norges høyeste taxi-regning kom på rundt 200.000 kr en gang tidlig på 90-tallet. Turen gikk tur-tetur Tromsø-Stavanger for å hente noe spesial-skips-maling som ikke kunne fraktes med fly pga farlig innhold osv. Stavanger Taxi trodde det var en fleip, og ville ikke ta oppdraget. Malingen måtte frem svinfort fordi det kostet sinnsykt mye å ha båten på land. Det var vist ferie og noen andre omstendigheter som gjorde at de til slutt måtte ta taxi. (3 sjofører byttet på å kjøre)

 

I samme slengen kan jeg jo nevne at en amerikansk turist leide likesågodt en taxi for hele oppholdet sitt på 14 dager i nordnorge. Ho betalte vist rundt 80.000 kr (i $) og ga 1000$ i tips.. :smile: Tipper den sjoføren var glad for å være på rett plass til rett tid. :smile:

Lenke til kommentar

LeGranDuc: Heey! Jeg har rundt 70 000 poeng og! Hehehe, har ikke sjekket statusen i det siste.

Jeg har desverre veldig lett for å bruke telefonen alt for mye..

 

 

Leser på telenormobil.no at telenor har kommet med sin egen kalkulator (hahaha), som skal regne ut det beste abonnementet til kundene/forbrukerene innenfor Telenor sine abonnement, selvfølgelig.

ErGo;

Man ser jo alle disse andre kalkisene som skal regne ut... "Skift abonnement, TELENOR ER DYRT".

SÅeh, må jeg si at telenor sin kalkulator er litt festelig.. Men de har jo kommet med spesifik OYO abonnement for ungdommer, som skal være noe rimeligere, etter bruk av mye SMS (?)

Også SKALA da.. hehe, abonnementet som går ned i pris, jo mer du ringer... Hehehe.. det hadde vel vært noe for oss "storforbrukere"...

Uansett, så har jeg ikke prinsipielle grunnalag til å uttale meg om alle de andre abonnementene som jeg ikke vet så alt for mye om.. =)

 

Men, til å være Goldmember hos telenor så føler man seg nesten pliktet til å beholde abonnementet.

Hvis man setter pris på alle poengene og det forgylte gullkortet. seff.. hehe.

 

Mvh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...