Gå til innhold

Høyeste mobilregning!


occasion

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvor folk får pengene sine fra, 16000kr i mobilregning jeg skjønner ikke at det går ann! Personlig bruker jeg ca 150-200kr på mobil hver mnd synes jeg bruker den mer en nok.

Men men hvis man jobber for sine penger må man jo få lov til å bestemme hva man bruker de på å.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg hadde kontantkort klarte jeg meg lenge på 150,-. Men etter at jeg fikk NetCom Talk abb. fikk jeg regninger på rundt 1000,- lappen og da når det er muttern som skulle betale fikk jeg beskjed om å holde meg rundt 500,-. Det går egentlig helt fint det, men nå som jeg har begynte å jobbe som lærling og tjener penger selv må jeg vel belage meg på å betale tlf regningen selv. Men da begrenser jeg det _ikke_ på 500,- i mnd ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Alt over 1000 i mnd på mobil syns jeg er sykt mye. Har selv Netcom YoungTalk...200kr i mnd går fint det..og jeg både ringer å sender meldinger (har ikke fast tlf) Det hender jeg må kjøpe ett påfyllingskort, men det er veldig sjeldent. Ellers benytter jeg meg også stortsett av de gratis meldingene jeg kan sende fra mother...penger spart :)

Lenke til kommentar

synes igrunnen ikke 16000 er så mye jeg.. det var en gang i 2002, nettopp kommet hjem fra sommerferie i bali. Hadde da telenor abb. og brukte mobilen ganske flittig.. Da jeg kom hjem sjekket jeg "statusen" min på internett og den var oppe i 43760 kroner!! da hadde jeg vært i bali i en mnd og brukt mobben, antakeligvis, noe sinsykt.. måtte låne penger av en kamerat og selge nesten alt jeg hadde på rommet på QXL.no!

 

 

:oops:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Dette er ein litt gammal tråd men,har vært offline lenge av diverse årsaker.

 

Eg betaler alt fra 600-1500 kroner litt avhengig av måned.

 

Har Telenor privat abbonement.

 

Mobilbonusen min er 105852 poeng.

 

Og da var eg uten ein mobiltelefon i to månader pga. den vart stjelt på veg til Hamar og Tg i år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

He'h..

En gang hadde jeg mobil telefonen til mamma... Hun brukte den aldri, så jeg fikk bruke den så mye jeg ville (hun hadde 2-3000kr tilovers)..

Hun trodde jo aldri at jeg (som var 11år) kunne ringe for 11000kr på sex-telefon!!

Det er jo egentlig ganske lol..

Vi måtte aldri betale pengene, for vi truet med søksmål, for det er jo 18år's grense, å jeg var 11.. Å siden har vi aldri hørt noe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Hahaha, det var smart gjort av deg ja. 11000 blir veldig mange minutter det.. Koste deg noen dager eller? :roll:

 

Og de brydde seg ikke om de snakket med en som ikke var kommet i stemme skiftet engang?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...