Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
God morgen. Jeg var på fylla i går. Men sidenjeg begynte klokka 4, så var jeg edru igjen til kvelden. :p

7174016[/snapback]

JUKS!... starte kl 4.... :no: hehe :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Naboen var så snill atte :)

....det koster 1,- per ark å printe ut på skolen vår tror jeg. Gidder ikke bruke en femtilapp på det når jeg har en snill nabo :D

7174059[/snapback]

50siders rapport? Hjelpemeg. :ohmy: Om hva da?
Skrevet
God morgen. Jeg var på fylla i går. Men sidenjeg begynte klokka 4, så var jeg edru igjen til kvelden. :p

7174016[/snapback]

7174060[/snapback]

Jeg ble sjenket ca mot min vilje.

Skrevet
NEEEEEEEEEEEEEEEI!

jeg har en sånn stor rapport som skal leveres i morra på papir, og jeg har ikke mer blekk i printeren!! :cry: Æsj.

Nå går jeg bort til naboen å printer ut der. Håper han synes det er greit at jeg printer ut utrolig mange sider hos han.. :dontgetit: for håpe det.

7173909[/snapback]

Var da faen så mye lekser dere har, da? Du whiner jo faen meg over det hele tiden.

Skrevet
50siders rapport? Hjelpemeg. :ohmy: Om hva da?

7174065[/snapback]

Var jo ikke 50 fulle sider da ;) har jo en masse figurer, tegninger og tabeller and so on. Var i naturfag, var på sånn ekskursjon.

Skrevet

7174016[/snapback]

7174060[/snapback]

0900 her. :tease:

Skrevet (endret)

Når jeg tok morgenferja til Danmark drakk folka der opp flaske på flaske, glass på glass. Klokka 8 til klokka 12-13 om morgenen. :)

Endret av Knut_
Skrevet
En annen ting som gledet trener Nilsen var at en del L.I.K.-supportere hadde funnet veien til Sparta Amfi. - De skapte bra stemning og hjalp oss frem til seier i dag, fastslo Nilsen.

Haddet det ikke vært for oss hadde det gått gæææli.

Skrevet
Må bare klage litt til. Richard har røyka opp rullingsen min også.  :realmad:

7174200[/snapback]

Altså, kast han ut, lås døra. Eller si klart ifra at han må la dine ting være i fred ;)

Skrevet
Nå er det på tida å kaste fyren på huet og ræva ut.

7174232[/snapback]

Huff ja.. Svis jeg bare hadde klart det. :ermm:

Chills: Har du et problem med det?

Kezoom: nei

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...