Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting Hrisebro: har dere kino ute hos dere? :hmm:

6580767[/snapback]

15 min bil / 10 min tog.. hvordan det?

6580770[/snapback]

Bare lurte. Hørte ut som om det var litt øde der du bodde, men du har jo kort vei til kinoen. Tar meg 3 kvarter å komme meg på kino nå som Forumet er stengt.

Lenke til kommentar
En ting Hrisebro: har dere kino ute hos dere? :hmm:

6580767[/snapback]

15 min bil / 10 min tog.. hvordan det?

6580770[/snapback]

Bare lurte. Hørte ut som om det var litt øde der du bodde, men du har jo kort vei til kinoen. Tar meg 3 kvarter å komme meg på kino nå som Forumet er stengt.

6580779[/snapback]

Jeg bor ca 15 minutter med bil unna Jesshiem.. og der er det faktisk et helt kjøpesenter :p

(Jessheim storsenter)..

Men.. Gidder ikke å dra på kino aleine, og ser ikke det morsomme i å vandre rundt på senteret.. vet jo hvilke butikker som er der :p

Så da blir jeg hjemme...

 

 

Hvorfor skal det tordne hver eneste kveld egentlig? :\

6580789[/snapback]

Fordi det er så varmt...

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Triks for å få folk med på kino: si at du har gått aleine på kino et par ganger. Da er det garantert noen som syns synd på deg og blir med ;)

 

Husker typen sa han hadde gjort det og jeg mobbet han en del pga det. Så han sa at da kunne jo jeg bli med så ble det ikke så "tragisk". Ble første daten våres det :love:

Lenke til kommentar
Triks for å få folk med på kino: si at du har gått aleine på kino et par ganger. Da er det garantert noen som syns synd på deg og blir med ;)

 

Husker typen sa han hadde gjort det og jeg mobbet han en del pga det. Så han sa at da kunne jo jeg bli med så ble det ikke så "tragisk". Ble første daten våres det :love:

6580810[/snapback]

Får prøve det en gang...

Bare folk kommer hjem fra ferie da :p

Lenke til kommentar

Meg og kammerat på MSN

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Fredrik o.0 sier:

[domodus] gå på dass [/domodus]

Fredrik o.0 sier:

....

Torsty sier:

Skriver fra dassen?

Fredrik o.0 sier:

PLOPP!

Torsty sier:

hade

Fredrik o.0 sier:

:<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...