Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Husker jeg diskuterte med TSP(tror jeg) i sin tid om at jeg mente det burde være mer luft mellom menyen og kanten ettersom det er mer lettlest. Det var muligens under testing eller noe, men husker jeg syntes det så dårlig ut uten luft der og at det.

Jeg husker ikke hvorfor det ble som det ble, eller hva som ble enden på diskusjonen, men jeg syntes det er mye bedre slik det er nå enn å presse menyen nærmere kanten.

 

Man kan ikke ta hensyn til alle nei, det gjelder også deg.

Du er ikke alle, selv om du mener du er alle så kan man ikke ta hensyn til alle :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker

 

Tror også du kunne hatt en fordel med å finne en 1080p skjerm på skrothaugen.  :wee:

 

Det lille der blir jo ubetydelig når du sitter med 1280x1024 i 2017.

 

så du mener at jeg skal gå ned på opløsninge kuen for at du skal få viljen din

da er det mye ankler å la menyen være flytende

Lenke til kommentar

 

menyen kunne med fordel vær utvidet til det ubrukt område som jeg har marker

 

Tror også du kunne hatt en fordel med å finne en 1080p skjerm på skrothaugen.  :wee:

 

Det lille der blir jo ubetydelig når du sitter med 1280x1024 i 2017.

 

Jeg spørrer deg Gavekort, de sittat pyramidene bli de borte for alltid etter en oppdatering av forumet du.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Husker jeg diskuterte med TSP(tror jeg) i sin tid om at jeg mente det burde være mer luft mellom menyen og kanten ettersom det er mer lettlest. Det var muligens under testing eller noe, men husker jeg syntes det så dårlig ut uten luft der og at det.

Jeg husker ikke hvorfor det ble som det ble, eller hva som ble enden på diskusjonen, men jeg syntes det er mye bedre slik det er nå enn å presse menyen nærmere kanten.

 

Man kan ikke ta hensyn til alle nei, det gjelder også deg.

Du er ikke alle, selv om du mener du er alle så kan man ikke ta hensyn til alle :)

Det er for pokker ikke merg ikke mer lettlst med den kanten slik siden er designet

da klaun man likgot ha flytte meny n 1,5 cm til venstre for resten av aøementene på siden

 

god design handle om langt mere en luft

noen ganger er det bedre når det ikke er luft

Hvis dette valget skulle vær dynamaisk så bør området med luft være valgfritt

 

og man skal ikke gå ned på skjermoppløsniing kun for at dere ikke har lær der hva dynamik er for noe

Lenke til kommentar

Hvis man har nedsatt syn eller trenger stor skrift så er det vel bedre med lavere oppløsning på skjermen. Kanskje derfor elgen har den oppløsningen han har?

Jeg har 800x600 på spille pc på nett+ zommer inn oxo men da jeg spiller har jeg 2500x1400 da, bruker lese briller.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tenker du på sitatpyramider generelt? Ikke som jeg vet om, men det er mulig å legge inn en teknisk begrensning på antall sitater bakover.

 

Ja er det jeg mener, som exe sånn he over er en sitering en exe 5 siteringer, er jo mye bedre for dere moderatorer da en de sitatpyramider da.

Lenke til kommentar

Hvis man har nedsatt syn eller trenger stor skrift så er det vel bedre med lavere oppløsning på skjermen. Kanskje derfor elgen har den oppløsningen han har?

Heller høyere oppløsning og heller sette tekststørrelsen større eller forstørre hele siden.

Om man ikke har naitive oppløsning på skjermen vil man få dårligere bilde da pixlene på oppløsningen man setter ikke stemmer med pixlene på skjermen.

Lenke til kommentar

jeg har den skjerme for den opløsningen var standar da jeg kjøpte skjermen

størelsen var også riktig da

nå er 19 tomerene blir mindre så da må jeg gå for 27 tomere i stedet , bare den ikek blir for bred da

 

Men det er jo lit merkelig at det bare er diskusnon.no som har så krokete meny

På alle andre nettsteder er det ikke noe problem

 

Før windows 8 var det også mulig å velg font og størelse selv når ser det ut til at det valge er borte

At forumet velger ustandariser skrift størlse bergent for ekstra store skjermegjør ikke saken bedre

 

 

 

Dere kan ikke altit skylde påbrukerne som får problmer , der må gå in i der selv også

 

Hvor mange på forumet er det som har problmer med myen ?

gi beskjed til forumet slik at vi får minst et menydesigne som er 100% dynamiks , ikke noe de bare kaller for dynamisk fordi skriftstørelsen jusrer seg litegran ved soming av siden

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar

jeg kan prøve

men hvorfor må reklame være så svær ,vali skrift liten og menyen i microskrift ve normal visning  ?

 

edit

det er fortsat helt i grenseland

 

nå har man en da større kant på høyresiden av skjermen som kunn ha vær brukt til noe

før i tiden var hel skjerm "arket" man skrv på og slik er det forsatt i de fleste tekstbehandlere

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...