Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Granny: Det slo oss også. Men ville hun ikke har ristet mere da?

Det har heldigvis ikke skjedd igjen og håper virkelig det holder seg sånn. :)

Noen rister veldig mye, mens andre bare får små rykk.

Du får føle godt med henne. Skjer det igjen, så drar du til dyrelegen.

 

Min avdøde hund kunne ha flere anfall i uka :(

Lenke til kommentar

Noen rister veldig mye, mens andre bare får små rykk.

Du får føle godt med henne. Skjer det igjen, så drar du til dyrelegen.

 

Min avdøde hund kunne ha flere anfall i uka :(

:(

Hun har ikke vært helt i slag de siste dagene, men har ikke hatt samme kraftige anfall som hun hadde den dagen. Vi drar til dyrlegen neste uke. Det er uansett tid for vaksinering.

Lenke til kommentar

Min kjære hund har i lange perioder lagd pipelyder og revet ned diverse ting i huset. Noe var galt med henne, og vi tok henne til legen i går. Han sa hun hadde smerter, så i går mens jeg var på skolen ble hu operert. Fjerna livmoren og eggstokkene. I går når hun kom hjem fra legen var hun helt dopa ned og det var litt rart, men nå (2 min sia) er hun helt seg selv igjen. Fortsatt litt rusten, men det går bare en vei.

 

Jeg har vel skrevet her kun en gang før eller noe, men nå hadde jeg noe relevant å komme med. :p

Lenke til kommentar

Kom hjem fra Frankrike i går, og der har de faktisk hundevalper i dyrebutikken. Et slags utstillingsvindu på kanskje 2, maks 3 kvm.

 

Ser bare ikke for meg at de får det de trenger, selv om det er fullt mulig at disse hundene raskt blir solgt eller kunne lide en verre skjebne enn dette.

 

Prisene var ikke så gale, sikkert som tilsvarende blandinger selges for på Finn. Men virka ikke helt troverdig da de solgte dem som "Shetland", uten å ligne nevneverdig på Shetland Sheepdog. Mulig Sheltie-mix.

Lenke til kommentar

Spørsmål! Hvis en hund går etter strupen når den går etter en annen hund - kan det være fordi den vil sette seg i respekt eller er det da utelukkende for å angripe for å skade?

 

Spørs mye på situasjonen. Alle hunder går etter nakken i angrep og i lek, men så spørs det om de faktisk biter hardt. Som regel biter hunder skjelden, de vil sette den andre på bakken og holde han der for å få respekt, å vise at de er sjefen.

 

Men om hunden går rett for nakken, biter godt i, og starter å riste på hode frem og tilbake, DET er ikke bra. Det er et draps forsøk, som de gjør mot bytte (og som du ofte ser de gjør til leker).

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...