Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg offisielt kvalm.

 

*snip*

 

 

Høres kjent ut den der du...

 

Var i Spania for 2 år siden og sku ta taxi hjem fra byen... Vi satt 4 stk på i taxien, og et kvartal foran oss så vi en eier med en chihuahua som var ute å gikk. Vi så både eier og hund GODT, og den av oss som kunne spansk sa også "hund" på spansk til taxisjåføren.. Men, tydeligvis så er ikke dette noe de bryr seg med der nede, så sa vi kom bort til samme kvartal som hund og eier, så vi hunden forsvinne bak en parkert bil, og ut i veien foran taxi'n vi satt i.

 

Jeg husker jeg tenkte at "la den gå IMELLOM hjulene, og jeg trodde faktisk hunden sku være heldig, til jeg hørte "dunk og splætt"..... Taxi'n traff med begge hjulene på høyre side av bilen...

 

Jeg ble helt i sjokk, kvalm, hadde mest lyst til å grine og ventet på at taxisjåføren sku stoppe.. Men neida, han kjørte videre, og i bakruta så vi bare eiern av hunden løfte den opp etter halsbåndet og slippe den i nærmeste container...

 

Vi brølte til taxi sjåføren at han sku stoppe, og han typen som kunne spansk kaldte han opp etter alle lover og regler som kan finnes, og da han som satt foran av oss knyttet neven og var på vei til å dra til taxi sjåføren så stoppet han og vi gikk bare av og jaget hn videre...

 

Vi gikk de siste kvartalene hjem.. sjokka hele gjengen... og kvalme...

 

Betalte ikke for taxi turen forøvrig... og har mistet alt som heter respekt for taxisjåfører i spania... og til dels hundeeiere for den del...

 

bah.. ikke en opplevelse jeg vil ha igjen.

Lenke til kommentar
Om det ikke hadde vært båndtvang hadde det uansett vært eiers ansvar å holde hunden i nærheten av seg selv/unna veien med biler

 

Samtidig er det sjåførens ansvar å ikke kjøre på noe. Om det hadde vært en katt f.eks kunne vi ikke skyldt på eieren...

6710076[/snapback]

 

Njah.. sjåføren kunne umulig ha stoppet opp før han hadde truffet bikkja. Hunden skal være utrolig glad for at vi ikke gikk på lenger ned i gata fordi da hadde den taxien kommet fortere.

 

Han taxi sjoføren skule ha hatt så grisebank :cry:

6711718[/snapback]

 

Hvilken. han jeg satt på med eller han i spania?

Lenke til kommentar

Hei, har en hann rottweiler jeg, er 6år nå snart! Han veier 50kg å han er ikke noe pingle i kroppen sånn som de fleste rottweilerne er! Snill å god, men kan være litt bråkete når han står på verandaen for han bjeffer på alle som går på fortauet 20 meter bortafor! Men det er jo passe på innstinktet så du kan lissom ikke straffe han fordi han gjør det!=)

Han liker å synge etter telefonen når den ringer, å synge etter piano når jeg spiller!;) hehe

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Enda en pitbullterrier film.

http://video.google.com/videoplay?docid=72...q=pitbull+fight

6725178[/snapback]

den der likte jeg ikke... . sånne folk skulle ikke hatt hunder

6741300[/snapback]

Nei, huff. Tragisk er ordet! :nei:

 

--------------

 

Men for å snakke om noe litt mer hyggelig: her er noen bider søstera mi tok av Connie her om dagen.

 

post-78619-1156525245_thumb.jpg

"Hva glor du på?"

 

post-78619-1156525284_thumb.jpg

*angripe lekepute*

 

post-78619-1156525346_thumb.jpg

"Jeg har ikke ødelagt noe! :innocent: " (Legg merke til tråden som henger med fra munnen...)

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...