Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Det der er faktisk noe av det værste jeg ser.

6910342[/snapback]

 

Og det verste jeg ser er hunder i bur timesvis hver dag

 

Når hunden min står i bur mens jeg er på jobb, tror du virkelig jeg har hjerte til å reise fra henne på ettermiddagen for å handle eller dra til byen? Tror du muligens hu har det kjekkere når hu får være med meg OVER ALT HVOR JEG GÅR, framfor å stå igjen hjemme?

 

Døm ikke forsiden, les heller boka ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skikkelig søt hund det der Jada-Jada!=) Hva heter typen?

6915633[/snapback]

 

Typen heter Teddy han er blanding av Tibetansk spaniel "mor" bilde 1. og Kinesisk Power Puff fikk ikke plass til bilde av han gitt :hrm:

 

Nei jeg skal ikke skaffe meg veske "han blir ikke så liten" selv om jeg er sammen med Paris H :D

 

 

Grattis med dagen Kåre :fun:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Det der er faktisk noe av det værste jeg ser.

6910342[/snapback]

 

Og det verste jeg ser er hunder i bur timesvis hver dag

 

Når hunden min står i bur mens jeg er på jobb, tror du virkelig jeg har hjerte til å reise fra henne på ettermiddagen for å handle eller dra til byen? Tror du muligens hu har det kjekkere når hu får være med meg OVER ALT HVOR JEG GÅR, framfor å stå igjen hjemme?

 

Døm ikke forsiden, les heller boka ;)

6912383[/snapback]

 

Hvis man ikke har tid til hund, så synes jeg ikke man skal skaffe seg hund. Hva er i veien for at hun kan gå nede på bakken i bånd, fremfor å bli bært i en slik veske?

Lenke til kommentar

Jupp, kaller den for kosehund.. den elsker å sitte på fanget, har katt og så dem liker å ligge på fanget i lag.. Fant ikke noen bilder av det men dem er et syn i lag de 2.

Det er en sånn av/på hund.. Er du på tur så er den på, er du inne så vil den kose... perfekt hund egentlig.. Kbikk liten sak, den er faktisk nesten like myk og spretten som katta..

Lenke til kommentar
Hvis man ikke har tid til hund, så synes jeg ikke man skal skaffe seg hund. Hva er i veien for at hun kan gå nede på bakken i bånd, fremfor å bli bært i en slik veske?

6918243[/snapback]

 

Ikke så mange bakker inne på kjøpesenteret. Og på bussen og i gågata er det såpass mye folk at hunden min ikke har det godt om hu er på bakken og går selv.

 

Problemet er at folk kan være så dumme og trangsynte , at de tror jeg faktisk alltid går rundt med hunden min i veske. Hunden min går mer tur enn mange av de hundene her inne av normal størrelse, og tenk, på sine egne ben også!!

 

Jeg gjentar, at vesken er i bruk kun slik at hun skal slippe å være alene om jeg skal inn til byen med venner eller på kjøpesenteret. Jeg fortjener fremdeles å ha hund, selv om jeg må en tur på kjøpesenteret etter jobb noen ganger i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...