Ni kon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 *mobbemodus* Kom over en som tydeligvis er i familie med Osvald Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Han var jo kul Mop mop mop mop mop mop mop mop mop mop...... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Mopp er ikke kul. Ser ut som noen har tatt fart og sparka han skikkelig HARDT! Bulldog er kul Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 faktisk er moppen hundeverdens klovn Jeg digger de, og har hatt ei jente som eide denne rasen. Den er herlig virkelig sansen fikk jeg i Men in Black filmen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Gjør råforing at bikkja gasser (les: promper) mye mer enn vanlig tørrfor? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Nei Mye mindre Dessuten går avføringsmengden ned til 1/4 del for ikke snakke om kostnadene Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Yup. Lite/ingen gass her i huset. Faktisk var det litt irriterende å vende seg til når vi begynte med råforing siden når eg gikk på do tur med vofsen så dreit jo han så utrolig sjeldent. Han driter 1 gang for dagen og avogtil ikke i det hele tatt. Det er ikke mye som kommer ut egentlig heller. Edit: Eneste minuset med råforing er at du må ha litt plass i frysern til det. Du har jo bullmastiff på 45kg og da blir det litt. 300kr koster det for 20kg vom&hundemat som kommer i 0.5kg's blokker og det er vel noe slikt eller mer din hund kommer til å spise for dagen. Santoz veier vel en 31kg eller noe og han spiser ca 350-400gram for dagen. www.vomoghundemat.no Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Lurer på om jeg skal prøve dette med Enzo. Han fiser konstakt. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Fy å slapp han var etter turen i dag. Var så varmt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Fy å slapp han var etter turen i dag. Var så varmt! 6268671[/snapback] vet du stamtreet hans, jeg lurer på om jeg kanskje kjente beste/older moren hans. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Fy å slapp han var etter turen i dag. Var så varmt! 6268671[/snapback] vet du stamtreet hans, jeg lurer på om jeg kanskje kjente beste/older moren hans. 6268850[/snapback] Har det en plass på pulten, men det er overfylt av rot her nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 sjekk om en av beste eller olderforeldrene hetter orry. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 sjekk om en av beste eller olderforeldrene hetter orry. 6269648[/snapback] Du må nesten vite stamtavlenavnet til hunden ... Orry høres ut som ett "vanlig" hundenavn... En hund kan f.eks hete som min: Jean D4rk Geisha, men til vanlig kalles noe helt annet (som f.eks Kaisa) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 ok skal høre om med broren min om han fremdeles har navenet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Kan uansett skjekkes ut på nettet (dogwebb) om man er registrert og medlem av nkk. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 ok skal høre om med broren min om han fremdeles har navenet 6269838[/snapback] Syns det er litt rart at du tror min hund kan være et avkom av hunden til din bror. Hunder er temmelig like, å det er mange av dem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 ja, men navnet enzo høretes veldig kjent ut både for meg og broren min. broren min mener at stamtavlenavnet var Quest orlando eller noe med orlando. og hun var fra tygesen Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) En venn av broren min fikk en hund som het randi men han mislikte det sånn at han skiftet navn til Ghandi. Forresten så lurer jeg på om det er greit at hunden min får en skikkelig grov brødskive med leverpostei på? Endret 8. juni 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 ja, men navnet enzo høretes veldig kjent ut både for meg og broren min. broren min mener at stamtavlenavnet var Quest orlando eller noe med orlando. og hun var fra tygesen 6270780[/snapback] Min hund heter ikke Enzo på stamtavlen, og den er bare 7-8 måneder gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå