Gå til innhold

Intel Conroe Info; -Samletråd. Les 1. innlegg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda jeg har en misstanke om det jeg også,men vi får vente på helt konkrete bevis.

Vi trenger iallefall ikke lage denne tråden til en amd vs Intel sak,det bruker å skjere seg :)

Personelig synest jeg det er positivt at tetbildet mellom dem skifter,det gir jo bare økt grunnlag for økt konkuranse og lavere priser .

Lenke til kommentar

man sleger da ikke gammelt HW, det samler du sammen, og før du vet ordet av det har du en komplett data...! planlegger i hvertfall å kjøpe ALT nytt når conroe kommer ut, og da får jeg en fin vannkjølt server jeg kan leke med. (har jo limt fast vannblokkene)

 

huff, det var veldig OT, beklager... angrer som en hund! :hm:

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Er det sikkert at det ikke blir støttet av 955/975? jeg har et AW8-Max og vil ikke miste det etter et år... Hva kan jeg få for et slikt, ett år gammelt i september, betalte 2000kr for det da

5985275[/snapback]

 

Tingen er at det er noen endringer i noe med spenningsstyringen i forhold til conroe. Dermed er det ingen av hovedkortene som selges i dag som støtter conroe. Det betyr at det må endringer på hovedkortene for å støtte conroe (les mer enn bios oppdatering).

 

Intel's "Bad Axe" D975XBX hovedkort kommer i disse dager med revisjon 304 som blandt annet har fått flere kapasitatorer, slik at conroe blir støttet. Revisjon 302 av "Bad Axe" D975XBX støtter ikke conroe (utifra informasjonen som er tilgjengelig på xtremesystems.org/forums).

 

Fremtidige hovedkort fra Intel og andre levrandører, med I975 / i965 og i985 (rykter) vil sannsynlighvis støtte conroe.

Endret av WildEye
Lenke til kommentar
Tatt i perspektiv alt det jeg har sett fra Conroe nå, så har AMD et skikkelig problem. Er ikke umulig at de har et s oppe i ermet men for og være helt erlig tviler jeg på det.

5995253[/snapback]

 

Tror ikke AMD har noe å svare med før K8L ser dagens lys, og det er vel ikke før om ett års tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...