Gå til innhold

Hvor langt kan man gå med ganking?


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Det har seg sånn at jeg blei ganka av to feige alliancer når jeg grinda yetier.

En lvl59 lock og en lvl60 warrior. (Meg selv lvl58 rogue)

 

Jeg blei seff sur pga. at jeg har hatt en slags fredsavtale og har hjelpt locken ut av en knipe med en yeti, og dette er takken...

 

Jeg tenkte og tenker at jeg må ta igjen med samme mynt.

Dei var feige og stakk av, men jeg føllte etter dei og fant ut at dei ville ta elite gigantane lengre nord...

 

Nå har jeg gjort at dei to har blitt wipa mange ganger og ganka dei.

 

Detta kan jeg holde på med i heile dag, men hvor er grensa?

Jeg tenker ikke moralsk sett. (Jeg er en rogue og det sier sitt)

 

Kan dei rappotere meg pga. ganking til GM slik at jeg for et par dager pause?

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan...

 

Det har seg sånn at jeg blei ganka av to feige alliancer når jeg grinda yetier.

En lvl59 lock og en lvl60 warrior. (Meg selv lvl58 rogue)

 

Jeg blei seff sur pga. at jeg har hatt en slags fredsavtale og har hjelpt locken ut av en knipe med en yeti, og dette er takken...

 

Jeg tenkte og tenker at jeg må ta igjen med samme mynt.

Dei var feige og stakk av, men jeg føllte etter dei og fant ut at dei ville ta elite gigantane lengre nord...

 

Nå har jeg gjort at dei to har blitt wipa mange ganger og ganka dei.

 

Detta kan jeg holde på med i heile dag, men hvor er grensa?

Jeg tenker ikke moralsk sett. (Jeg er en rogue og det sier sitt)

 

Kan dei rappotere meg pga. ganking til GM slik at jeg for et par dager pause?

5962366[/snapback]

Ganking er lov det, så bare stå på. Hvis noen ganker meg, så tar jeg ti ganger igjen, så bare stå på.

Men jeg ganker aldri først, jeg bare tar igjen og litt til.

Lenke til kommentar

:D

 

Genialt...

 

Ikke for at jeg er en liten barnslig ganker, men vil prøve å lære dei at man ikke tuller med en rogue med stealth.

 

For jeg ignorerer egentlig alliance utenfor BG. Har en liten avstand slik at jeg ikke tar creepa dei sine.

Men hvis dei tar meg for å ta meg så koppierer jeg navnet inn på et notepad ark som jeg har i en liten rute på den andre moitoren slik at jeg kan ta en liten "police scann" av rullebladet til alliancen.

 

Jepps, takk for hjelpa! :cool:

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar

Hm, jeg var i redridge og ble ganka av noen 60's. logga på med alt'en og fikk med 7 andre som venta på BG, ganka de i 45min. da hadde 2 av de kommet unna, og 2 av de hadde logga av.

Jeg er vanligvis ingen ganker men hva faen er grunnen til at man drar til ett level 18-24 sted? hm, ja, de fleste som joina gankinga var fulle av epics ;)

Lenke til kommentar
Jeg corpsecamper dem til de ikke resser igjen, da er det nok.

5964667[/snapback]

n9ei nie nei. da går du til graveyarden for da resseeeeeeeeeeeeeeeeer dem vdetr. så ganker du viderreer. skjerrrraaa. zugg uzzzuugggg. :o

 

 

Edit:

Tja, jeg var litt påvirket, så dette innlegget kan vi vel fint se bort fra.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
n9ei nie nei. da går du til graveyarden for da resseeeeeeeeeeeeeeeeer dem vdetr. så ganker du viderreer. skjerrrraaa. zugg uzzzuugggg. :o

5964952[/snapback]

 

Ehm. Okaay..!

 

 

Selv pleier jeg å være grei. For eksempel i går. Jeg, 32 UD mage, og Pathologist, 32 UD Priest møtte en raid group med 10 lvl 20 alliance-folk, bare vinka til dem. MEN så angrep de fleste av dem oss, vi tok dem alle med AoE. De andre sparte vi. :)

 

Campet dem etterpå. :thumbup:

Lenke til kommentar

Selv pleier jeg aldri å være grei. Hvis jeg kjenner at jeg har overtaket, pleier jeg å ganke han til han logger. Det føles så sinnsykt godt å drepe horde gangpå gang. Men hvis jeg ser at han er høyere lvl enn meg, spriger jeg som et helvete. Dessuten dreper jeg alltid folk som holder på med en mob og har lite mana/hp. :devil:

Lenke til kommentar
Selv pleier jeg aldri å være grei. Hvis jeg kjenner at jeg har overtaket, pleier jeg å ganke han til han logger. Det føles så sinnsykt godt å drepe horde gangpå gang. Men hvis jeg ser at han er høyere lvl enn meg, spriger jeg som et helvete. Dessuten dreper jeg alltid folk som holder på med en mob og har lite mana/hp. :devil:

5966094[/snapback]

 

Haha! Det gjør jeg og av og til. Og så kan det hende jeg "plager" dem. Altså, jeg løper rundt etter dem å bruker Hamstring, rend etc. Eller tagger mobs rett før de skal drepe dem. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...