Gå til innhold

Skulking - Når, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk Residen Evil til Gamecube ble det to sykedager, når jeg fikk Resi 4 ble det to nye sykedager. WoW har vel skyld i ca 10.

Skrevet
En i klassen min har vært på skolen 2 ganger siden i høst,

Grunn?  Noen sier at han er plaget med migrene, men han kan jo ikke ha migrene hele året rundt?

Han spiller også pc over 10 timer døgnet.

6161964[/snapback]

Lemme guess... WoW/Gulid Wars?

____

Jeg liker meg også på skolen, har følgelig 0 timer skulk og 0 dager. Jeg har litt fravær da, men det skyldes kontroll på sykehuset :)

Skrevet

Fravær: 7 dager og 3 timer ved forrige termin. Går 10. nå.

Bruker å ta meg en dag da jeg sier til mamma: "I dag orker jeg ikke på skolen, kan jeg være hjemme?" Får som regel lov. Så lenge det ikke blir for ofte.

Mamma skriver også melding =P

Skrevet (endret)

jeg skulker aldri enkelt timer men i fjor hadde jeg vel 14 dager borte :no: .. har bare 4 dette året.. :D så jeg er FORBEDRET!

Endret av MadsFN
Skrevet

jeg skulker helt uten grunn og angrer etterpå. bare vet at jeg ikke skal på skolen når jeg åpner øynene om morgenen noen ganger. er ikke vits å argumentere med seg selv engang, jeg vet at i dag skal ikke henrik på skolen. uansett om han har 1 time undervisning :p....... skulker aldri prøver da.....

Skrevet

5 dager og 10 timer.

Skulka faktisk idag, jeg går på en musikk linje og lærererne prøvde å prakke på meg en ekstra time med afrodans. Den gikk ikke...

Skrevet (endret)
Jeg skulker..

Ergo, jeg er kul!

6167837[/snapback]

Skulking betyr at du ikkje kan takle det å sitte på skulen å lære noke ergo du er dum.. :) Må nesten legge det til i signaturen min :p

Endret av maskot
Skrevet
Jeg skulker..

Ergo, jeg er kul!

6167837[/snapback]

Skulking betyr at du ikkje kan takle det å sitte på skulen å lære noke ergo du er dum.. :) Må nesten legge det til i signaturen min :p

6171897[/snapback]

Hvertfalll ikke ironi...

Skrevet
Jeg skulker..

Ergo, jeg er kul!

6167837[/snapback]

6171897[/snapback]

Hvertfalll ikke ironi...

6172008[/snapback]

Whatever :p Er jo ikkje så lett å sjønne at det er ironi når det er i tekst,.,

Skrevet
Jeg skulker..

Ergo, jeg er kul!

6167837[/snapback]

6171897[/snapback]

Håper for din egen del at du ikke tok det seriøst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...