meanbean Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -Enkel -GPRS: Uvesentlig -EDGE: Uvesentlig -Email klient:Uvesentlig Form: -Vanlig eller Slide -Vekt:Helst under 100g -"Støt/sprut/støv-sikker": Ganske... Skal ertstatte en Siemens ME45 Pris: Under 4000kr helst under 3000kr Med abonnementsbinding:Ja eller nei... Et eller annet med Telenor Nett i vert fall, Må desverre si hade bra til Chess da dei stappa meg over på Netcom nettet. Må vere i spesielle rom i huset til mine foreldre vis eg skal greie å prate.. Diverse: -Merke: Liker litt avvikere... ikkje Nokia, Har hatt Siemens i alle år bare for å irriterer kompisene mine... -Kamera: Uvesentlig -Videokamera: Uvesentlig -Symbian: Uvesentlig, men skal vere stabilt uansett hva det er -Infrarød port:Uvesentlig -Blåtann (Bluetooth):Uvesentlig -Minnekort?:Uvesentlig -MP3: Nja.... -Radio:JAAAAAAAAA, dette er et absolut krav -UMTS: Uvesentlig -Triband: Uvesentlig -wLAN: Uvesentlig - Mulighet for GPS:Uvesentlig -Batterilevetid: ikke viktig. Men skal greie seg noen dager utn lader -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Hovedsakelig brukt til tale og sms, men skal brukes en del som radio. Har digital kamera og mp3 spiller så det veier ikkje høgt. Det viktigaste er at den er solid, god å taste på, tåler en trøkk,litt vann/svette, har radio og grei batteri tid. Ser helst at det ikkje er Nokia... Det er bare et eller anna som gjer at eg ikkje liker Nokia. Jeje. Takker for tips MVH Meanbean
genser Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Det er leit radio er et absolutt krav, fordi de beste på fukt- og støtsikkerhet er Siemens ME75 og M75. Ingen av dem har radio. Hvis Siemens har noe radio-tilbehør som kan brukes vil jeg absolutt anbefale deg å ta en kikk på de to. Nokia 5140i er et alternativ, men føler denne mobilen er verre enn M75. Den er dårligere på det meste, og tåler mindre. Den er også av Nokia, som du liker dårlig. Den har dog radio. Om du vil ha en mobil som tåler mye er det vel i realiteten bare disse tre modellene på det norske markedet, tror jeg.
meanbean Skrevet 16. april 2006 Forfatter Skrevet 16. april 2006 Hmm... Nokia 5140i har dritt taster og er uaktuell. Men vis en setter ned krava litt angående vanntett heit hva er alternativa då? Med radio? Har sett litt på Samsung X700 men frykter den er for mye buisniss telefon til å hantere juling.... Finnes det forresten andre GPS programmer som kan brukes på Siemens SXG75 som gjør at en slipper å kjøpe hver rute en skal bruke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå