nazrm Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Joda, jada, men spørsmålet var ikke om folk drepte andre spillere. Det gjør vi alle. Spørsmålet er om folk (som har to eller flere chars), bevisst eller ubevisst oppfører seg annerledes når de er på én av dem. Og, evt. hvorfor? 5904240[/snapback] Har både warlock og rogue, oppfører meg ikke noe annerledes (bevisst).
elf_man Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg har kun én char, en Druide, men jeg skal innrømme at jeg spiller litt "merkelig". Jeg er veldig glad i RP, så jeg setter meg veldig inn i karakteren når jeg spiller, og jeg føler at druider skal være vise og balanserte, stolte og representanter for "moder jord" (elune). Så jeg prater alltid korrekt, angriper ALDRI en Horde spiller, og hvis en horde spiller angriper meg, healer jeg til han gir opp eller løper til nærmeste safe-spot.
War Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Liker stilen din . --------------------- For å ikke snakke om oppførsel når man blir lvl60 . Jeg tjener mer gull enn jeg levler, venna mine er GODE venner når jeg har gull, men når di blir lvl 60 sier dem ikke hei en gang og er ikke annet en idioter. Endret 11. april 2006 av War
John Keats Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Er drittsekk samme hvordan char jeg spiller - rødt er dødt. 5904069[/snapback] bortsett fra at du ikke spiller lenger.. når jeg spillte med roguen var jeg veldig fæl til å stealthe bort å dolke en kniv i ryggen på alt jeg møtte, mens med magen og warrioren er jeg mere snill, slenge på en poly og løpe..
JPNord Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hmm, jeg spiller warrior og rogue, men jeg må påstå at jeg er mye mer blodtørstig med warrioren. Hender mye oftere at jeg charger en ekkel gnome enn at jeg stealther og dreper han med roguen. Kanskje fordi jeg føler meg mye mer som en desperado med min fury-warrior?
Sink Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) med min shadowpriest(som hadde en del dmggear er holy nå) hoppa jeg gjerne på folk som var både 2 og 4 levler over meg, foretrekker da meeleefolk, altså ikke andre priester\mages\locks. btw, med min warrior som er kun level 41, ville jeg aldri gjort det =\ Endret 11. april 2006 av Sink
Xeenon_ Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Går med PVP på med roguen min, og det er overraskende hvor mange som lar seg bli lurt av en rask vanish / cheapshot / stunlock. Gjør ikke det samme på magen, ganske enkelt fordi jeg suger med mage.
Arinomi Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Jeg oppfører meg omtrent det samme, tror jeg, men så spiller jeg aldri altsene mine over lvl 14, av en eller annen grunn. Spiller mest på roguen min, og jeg er ganske så fredelig når jeg grinder. Har møtt flere horder som jeg hjelper med grindingen, selv om jeg lett kunne ganka dem til helvete. En gang traff jeg en tauren shaman som var 2 levler under meg. Jeg kunne lett tatt ham og fått en god dose honor for det. Men neida, jeg gikk bort og sa hallo. Men da angrep han meg, og jeg drepte ham, så klart. To ganger...
Zethyr Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hunter - rolig og sosial. Starter kun en krig dersom jeg føler meg truet, eller at noen av vennene mine er truet. Trives godt med pettene mine. Warlock - litt mer aggressiv, og mye mer stille. Tar ofte det som er lavere/lik level som meg, men går aldri på noe jeg ikke kan ta. Da blir det fearing til den store gullmedalje og løping for livet.
Mato Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg har kun én char, en Druide, men jeg skal innrømme at jeg spiller litt "merkelig". Jeg er veldig glad i RP, så jeg setter meg veldig inn i karakteren når jeg spiller, og jeg føler at druider skal være vise og balanserte, stolte og representanter for "moder jord" (elune). Så jeg prater alltid korrekt, angriper ALDRI en Horde spiller, og hvis en horde spiller angriper meg, healer jeg til han gir opp eller løper til nærmeste safe-spot. 5905155[/snapback] spiller du på RP server , og hvist så , hvordan er det ? EDIT : svare på spm , jeg bruker la alt som jeg må gå omveier for og drepe være i fred , men hvist jeg bare snubler over noe så dreper jeg det er Rouge lvl 42 Endret 11. april 2006 av FtZ-
Fisk1 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 På Bloodfeather har jeg ifra tidlig level lært meg å ikke drepe andre som ikke "provoserer" meg når jeg grinder/quester etc, ganske enkelt fordi horde på BF nesten alltid "tilkaller" flere horde, og da har vi det gående. Da blir det mer slåssing enn grinding/questing, og så er det takk for i dag. Så lønner seg å være snill å grei.
Cerb89 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ser jeg en horde lar jeg han som regel være, går han på med da forsvarer jeg meg. det ender ofte i en evig ond sirkel, han resser og ganker deg du kommer tilbake og ganker han osv. til en eller annen skaffer hele guilden sin og corpse camper deg.
Knofle Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg har relativt gode erfaringer med de fleste klasser når det gjelder ganking. Det er stort sett bare å /hug /smile, osv. så er de kamerat. Når det gjelder paladiner derimot, er det ingenting som hjelper. ALLE ganker meg, eller prøver. Det er så morsomt når man ser ut til å bli ganka, men så skjønner man at det mest sannsynlig er en 10åring som sitter bak spakene og styrer charen med piltastene. Dette har ihvertfall oftere hendt med paladins hos meg.
Tåkefyrste Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Lar somregel lowbie hordes være i fred med paladin min, men på roguen min følger jeg etter folk for å ganke dritten av dem når de har 10% hp... Er møkk lei av at de gjør dette mot meg, så når jeg spiller rogue er jeg en god gammeldags drittsekk.
Lacim Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Dreper alt med warrioren. Liker den aggressive spillestilen, enrage, mortal strike. Sinna kriger skal drepe alt. Da jeg fremdeles spilte på roguen (thunderfury osv) likte jeg bedre å velge kampene, gjerne vente til det nesten var "garantert" seier for mitt vedkommende. Misliker sterkt pvp-deaths i rettferdige situasjoner, corpserun er typ det mest kjipe og bortkasta i hele verden
Seian Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Kan jeg ta mine gank i stikkords form? Alliance > Seduce > Curse of Shadows > Shadowbolt > Death Coil > Fear > Corruption > Immolate > Fear > Shadowbolt > Shadowburn > Mount ^^ Hihi.
olegunnaro Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 På priesten bruker jeg for det meste å ignorere horde når jeg er ute og quester eller farmer, men elsker å MC'e horde ut i lavaen i blackrock mountains På magen (bare 24 atm) dreper jeg allt av smådjevler jeg ser, må jo forsvare innbyggerne i lakeshire/menithil/darkshire osv
Nstin Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg ganker aldri med min main, en warrior. Men jeg har en rogue på al'akir som er plassert i Hillsbrad som jeg logger på med å ganker alt jeg ser, helt til det kommer en som kan ta meg. Her om dagen så drepte jeg den samme roguen ca 18 ganger. Og lot han dø av en mob hver gang det var mulig. Fikk dårlig samvittighet av det senere, så nå ganker jeg de ikke sånn at de får durabillity loss.
gamer73 Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Selv spiller jeg en 60 lvl's warrior på en PVE server. Så det å ganke er liksom ikke noe man snakker om hehe. Selv prøver jeg å ha et rollespillsyn på den delen som går på pvp. Siden jeg er knight av rank så har jeg liksom som "plikt" å jage fienden på dør. Jeg rollespiller ikke ellers med venner og guildies, men om vi er sammen på et oppdrag og det dukker opp horde så rollespiller jeg min missnøye mot dem via chat til guild osv...emotes mot horde etc. Men jeg ser det slik at horde med pvp på i et allianse kontrolert området er en ren provokasjon og dem blir sannsynligvis angrepet av meg. Har dem ikke pvp på men er i "vårt" nærområde følger jeg etter dem litt for å se etter at dem ikke finner på noe tull. Horde inne i IF og SW blir drept med en gang om jeg ser dem, selv om sære spillere liker å invitere dem inn som et "freak-show". Jeg missliker sterkt slik "freak-shows" og avliver dyret fort og korrekt. Så jeg spiller min warrior litt som en stolt og slightly uopplyst kriger med et snev av fanatisk tro på at alliansen er dem gode og horde dem onde. Og som en ekte og stolt kriger så betyr utseende på min rustning svært mye. Jeg har nerfet meg selv ved et par armorvalg bare pga at dem ser bedre ut, men sånn er livet.
Bredoc Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 (endret) Har aldri ganket med min warrior med snart 90 dager played. Angrep alldri noen heller. Tok bare igjen på de som angrep. Ble ganket masse under questing i STW mellom lvl 30-45 Tok meg en tur dit på lvl 60 for jeg følte for payback, men fikk dårlig samvittighet etterpå. De som jeg slakta hadde jo aldri gjort noe mot meg. Når jeg tenker etter ble nok 35% av spilletiden for å få warrioren til lvl 60 brukt til cr. Hadde vel egentlig aldri forestilt meg at et pvp realm skulle være et sant helvete som det var på BL. På lvl 60 og i High End guild hendte det ofte at vi brukte over en time på å komme oss inn i BWL eller AQ pga ganking foran instancer. Etter å ha spilt så lenge er faktisk ikke slikt morsomt i det hele tatt. Rerolla RP server og Alliance spiller på en prest nå og spiller med samme stil. Det er utrolig deilig å slippe ganking. Tiden i wow nå blir brukt fornuftig til questing og levling av charen. Nå koser jeg meg igjen Endret 12. april 2006 av Darkrevan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå